
Трохи історії
Оригінальна Polo Harlequin з’явилася в 1995 році та одразу стала культовою: панелі кузова в ніжно-зеленому, жовтому, червоному та синьому кольорах демонстрували технічну гнучкість виробничої лінії VW. Спершу планували випустити всього 1 000 екземплярів, але через шалений попит тираж зріс до 3 800 машин. Сьогодні знайти таку необроблену рідкість — все одно що мати раритетний альбом у вініловому форматі.
Гоночний характер зустрічає божевільне забарвлення
До ювілею обрали не просто хетчбек, а справжнього монстра для ралі-кросу — Polo R WRX 2018 року випуску. Під капотом реве 2-літровий турбомотор потужністю майже 570 к. с. з повним приводом, який розганяє кузов до 100 км/год менше ніж за 2 секунди. Таке поєднання спортивного «заліза» та «клоунського» дизайну створює дивовижний дует, який я особисто вважаю одним із найсміливіших маркетингових ходів останніх років.
Чому це працює?
- Ностальгічний вайб 90-х і дикий кольоровий мікс досі живуть у серцях фанатів.
- Технічний боєць ралі-класу доводить: Polo може бути і гадюкою, і пухнастиком.
- Інтерактив із аудиторією: дизайн обирали самі фанати через голосування.

У результаті вийшов шедевр, який легко перетворюється з міської «лопати» на королеву брунатних трас і назад — але завжди залишається епіцентром драйву та веселощів. Судячи з планів Volkswagen, у 2025 році цю яскраву бестію можна буде побачити на кількох європейських автоспортивних фестивалях — і це відмінний привід на власні очі побачити, як божевілля та швидкість можуть гармоніювати.