
Трохи про зовнішність
За лініями кузова легко впізнати спадкоємність: чіткі, але не надто агресивні грані, строгий «лицьовий» дизайн із фірмовими горизонтальними світлодіодними ходовими вогнями та великою решіткою радіатора. У електричних версіях передня частина повністю закрита — так Citroen знижує аеродинамічний опір. Ззаду привертають увагу ліхтарі з трьома секціями, одна з яких виступає з опори С‑стійки, ніби невеличке крильце.
Розміри та багажник
- Довжина: 4 652 мм (+150 мм до попереднього покоління)
- Ширина: 1 902 мм
- Висота: 1 660 мм
- Колісна база: 2 784 мм (+60 мм)
Незалежно від силової установки об’єм багажника скрізь однаковий — 651 л. Для сім’ї цього цілком достатньо: коляска, валізи і кілька пакетів після супермаркету помістяться без проблем.

Салон: «водоспад» і затишок
У центрі панелі — високий портретний екран «водоспадного» типу, що плавно переходить у консоль. Поруч — невеликий нахилений модуль із бездротовою зарядкою та двома підсклянниками. Водостійкі тканини на торпедо та дверях поєднуються з більш технологічними матеріалами на консолі.
Підвіска і комфорт
Citroen не приховує: завдяки власній системі «Progressive Hydraulic Cushions» на нерівностях Aircross має «плисти», ніби човен по хвилях. Як це буде на практиці, дізнаємося з тестів, але за задумом має бути надзвичайно м’яко.

Чим можна їздити?
- e‑C5 Aircross 73 кВт·г / 210 к. с.: офіційний запас ходу до 520 км (WLTP), зарядка до 11 кВт змінного струму;
- e‑C5 Aircross 97 кВт·г / 230 к. с.: запас ходу до 680 км, ті ж 11 кВт AC, а з 2026 року — опція двосторонньої зарядки 22 кВт;
- Plug‑In Hybrid: понад 100 км на електриці в місті, загальний пробіг до 650 км із 55‑літровим бензобаком;
- Hybrid 145: «м’який» гібрид на 48 В, здатний до 50 % часу їхати «на електриці», а на одному баку (~55 л) проходить майже 950 км.

Коли чекати?
Замовлення відкриють у другій половині 2025 року, а перші поставки почнуться в четвертому кварталі, якраз до січневого «261» періоду. Ціни та комплектації для Європи оголосять трохи пізніше, але очікується, що базовий e‑C5 в Ірландії коштуватиме близько €45 000. Для розуміння: 73 кВт·г ≈ 73 000 Вт·г, а 520 км не потребують додаткових пояснень!