Dacia Bigster 4x4 2025 – авто новини світу з Mild-Hybrid на automotive24.com.ua

2025 Dacia Bigster 4x4 з «мікро-гібридом»: чи варто переплачувати?

Великий брат Duster

twitter facebook whatsapp linkedin

Якщо вам потрібен сімейний SUV довжиною близько 4,60 м з повним приводом і економним бензиновим двигуном, альтернативи немає — це Dacia Bigster. Порівняно з Duster тут додалося простору для ніг, а багажник став більшим на 100 л, хоча привід «з’їдає» 117 л об’єму, залишаючи 550 л. Для любителів далеких поїздок можна докупити верхній бокс — рейлінги легко трансформуються.

Ціна та «начинка»

Пересісти з Duster на Bigster коштуватиме мінімум + 2 400 € (Expression) або + 2 700 € (топова версія) — від 31 700 €. За ці гроші отримуєте панорамний люк, спинки 40/20/40 і двозонний клімат з дефлекторами на задньому ряду, чого немає у Duster.

Як їде?

Управління легке, посадка зручна навіть на довгих перегонах, хоча спочатку сидіння здаються жорсткими. Коробка перемикається «трохи в’їдливо», а зчеплення з «точкою» високо і різко, мотор 1.2 л трициліндровий майже не тягне нижче 1 500 об/хв. Регенерація енергії спрацьовує з півсекундною затримкою — це відчутно.

Динаміка

  • 80–120 км/год в 4‑й: 8,6 с
  • 80–120 км/год в 5‑й: 10,9 с
  • 80–120 км/год в 6‑й: 16,2 с (трохи затягнуто для бездоріжжя)

Витрата та прохідність

На заміській трасі при швидкості до 90 км/год витрата складає близько 6 л/100 км, на автобані при 130 км/год — 7 л/100 км. Для 4×4 це непогано, а екологічний збір невеликий — 1 172 €. Повний привід підключається через вицокуплер лише при пробуксовці або примусово, перевівши режим на 4x4. Вага всього 1 515 кг.

Позашляхові амбіції

Кліренс 22 см заманює виїхати в ґрунтовку, але збільшена довжина знизила кути в’їзду та з’їзду до 24° і 26°. Антипробуксовка допоможе, але до блокування мостів далеко. Перша передача довга для серйозного оф‑роуда, доведеться «танцювати» з зчепленням. Зате задня багаторичажка дарує стійкість і комфорт на ямах. Шуми вітру на швидкості та підвищений «апетит» у місті (8–10 л/100 км у заторах) — ось головні мінуси.