Унікальна Porsche 959 Speedster – авто новини світу від automotive24.com.ua

Як мрія інженера стала єдиною в своєму роді Porsche 959 Speedster

Ідея, народжена в хаосі аварії

twitter facebook whatsapp linkedin

Наприкінці 1980-х чемпіон-гонщик Юрген Лёссиг на трасі автобану потрапив в аварію та перетворив свій Porsche 959 на купу уламків. Для більшості це була кінцева крапка, але не для Карла-Гайнца Фойстеля — інженера з невгамовною пристрастю до автомобілів. Він подивився на пошкоджений спорткар і побачив можливість створити щось неймовірне.

Проєкт, що потребує більше, ніж просто рук і інструментів

З 1988 по 1989 рік Фойстель витратив понад 4 000 годин кропіткої ручної праці. Він посилив раму, переробив лінію даху та встановив низьке лобове скло, відсилаючи до легендарних Speedster 1950‑х. Колір кузова? Осліплюючий «Grand Prix White», а кузовний верх і салон — у насиченому синьому відтінку. Чесно кажучи, поєднання виглядає відважно й бездоганно водночас.

Технічні родзинки

  • Двигун 2,8 л із двома турбінами — 450 к. с. залишився рідним;
  • 6‑ступенева «механіка» і повний привід для бездоганного керування;
  • електричний складний верх і знімний жорсткий дах для тих, хто любить і сонце, і дощ.

Гордість інженерного мистецтва та теплий прийом публіки

Дебют відбувся на Франкфуртському автосалоні 1989 року, і Speedster справила фурор: ніби вийшла прямо з майстерні Porsche, хоча насправді це творіння однієї людини. Цікаво, що на той час подібних переробок майже не існувало — по суті, це був експеримент, у якому інженер виграв усі ставки.

Шанс стати частиною історії

Тепер унікальний екземпляр виставлено на торги RM Sotheby’s 22 травня 2025 року. Якщо ви завжди мріяли про раритет, що поєднує технологічну сміливість і безкомпромісне мистецтво, це ваш момент.