
Вперше Toyota виходить у цю категорію, використовуючи напрацювання та технології свого партнера Stellantis. Proace Max — це, по суті, переосмислена версія Citroën Jumper та Peugeot Boxer, адаптована до стандартів та стилю японського бренду.
Двигуни та версії: на будь-який смак
Proace Max пропонує безліч варіантів кузова: від фургонів об’ємом 10–17 м³ до версій із кабіною-шасі. Модель оснащується сучасними двигунами 2.2 Turbo Diesel від Fiat із потужністю 120, 140 або 180 к.с. На вибір доступні механічна коробка передач або автомат для потужніших моторів.
Також доступна електрична версія Proace Max із запасом ходу до 430 км завдяки новій силовій установці Stellantis. Проте представники бренду прогнозують, що більшість продажів у найближчі роки припадатимуть саме на дизельні моделі. Варто зазначити, що електричні фургони залишаються рідкістю, незважаючи на зростання виробництва електрокарів.
Дизайн і комфорт
Зовні Toyota Proace Max має невеликі відмінності від моделей Stellantis. Незважаючи на те, що базовий дизайн бере свій початок із 2006 року, зовнішній вигляд залишається актуальним і водночас класичним.



Усередині водійське місце пропонує вертикальну посадку та покращену ергономіку управління. Рульова колонка доступна лише з регулюванням по вильоту. Водночас двигун 2.2 Turbo Diesel працює тихо завдяки чудовій шумоізоляції, що незвично для комерційних авто. Потужність у 140 к.с. забезпечує впевнене прискорення. Середня витрата становить близько 9 л/100 км, що робить автомобіль вигідним вибором для комерційних підприємств, де транспортні витрати впливають на собівартість продукції.
Практичність і мультимедіа
Фургон Proace Max виділяється просторим вантажним відсіком — версія L3H2 пропонує корисний об’єм у 13 м³ і внутрішню висоту понад 1,9 м, що дозволяє стояти всередині без проблем. Широкі двері забезпечують зручний доступ до вантажу.
Мультимедійні можливості включають стандартний 5-дюймовий екран із Bluetooth. У версії «Комфорт» доступний 10-дюймовий дисплей із покращеною графікою та розширеними функціями. Proace Max підтримує Android Auto і Apple CarPlay, а також дозволяє керувати клімат-контролем і відстежувати параметри автомобіля через смартфон.



Ціна і конкуренти
Базова версія коштуватиме 36 200 євро (120 к.с.), а варіант із двигуном у 140 к.с. обійдеться в 40 100 євро. Конкуренти, як-от Citroën Jumper і Peugeot Boxer, пропонують схожі ціни. Утім, Toyota вирізняється щедрим стандартним обладнанням і гарантією на 3 роки або 100 000 км.
Висновок
Toyota Proace Max — це гармонійне поєднання перевірених технологій та фірмового підходу Toyota. Цей фургон стане чудовим вибором для тих, хто шукає практичний, економічний і технологічний комерційний автомобіль. Незважаючи на певну застарілість дизайну, Proace Max впевнено входить у сегмент великих фургонів. Електрична версія моделі — ще один крок у бік переходу комерційного транспорту на електродвигуни.