Renault Duster 2025: ключові оновлення | авто новини україни

Renault Duster 2025: Народний герой повертається

Renault Duster — це немов старий добрий друг, який завжди виручить

twitter facebook whatsapp linkedin

Колись він фактично започаткував моду на доступні кросовери в Україні та по всьому світу. У 2025 році третє покоління Duster повертається з оновленим дизайном, сучасними технологіями та тією ж неподільною харизмою. Для наших доріг, де ями трапляються частіше, ніж рівний асфальт, ця «машина» видається ідеальним варіантом. Давайте дізнаємося, що вона пропонує і чи варто чекати її в автосалонах України.

Що нового в Duster?

Новий Renault Duster 2025 — це не просто рестайлінг, а повноцінне третє покоління. Автомобіль побудований на сучасній платформі CMF-B, яку розділяє з Renault Captur та Dacia Sandero. Зовні Duster став брутальнішим: гострокутні Y-подібні LED-фари, масивна решітка з логотипом Renault, потужні колісні арки та захисний пластиковий обвіс по периметру. Він виглядає як позашляховик, готовий до пригод, але при цьому не втрачає міського шарму. Довжина — 4,34 м, ширина — 1,80 м, а кліренс у версії 4x4 досягає 217 мм — справжня знахідка для українських доріг.

До України Duster, ймовірно, надходитиме через паралельний імпорт із Румунії чи Туреччини. Ціни стартують приблизно від $21 000 за базову версію з переднім приводом, що робить його конкурентом для Hyundai Creta, Kia Seltos та Skoda Kamiq. Цікаво, що Duster залишається бестселером у Східній Європі, а з 2010 року у світі продано понад 2 мільйони екземплярів!

Салон: крок до преміуму, але без пафосу

Сідаєш у новий Duster — і відразу розумієш: це вже не той спартанський «Дастер» минулих років. Інтер’єр став сучаснішим: 10,1-дюймовий сенсорний екран мультимедіа з підтримкою бездротових Android Auto та Apple CarPlay, 7-дюймовий цифровий приладовий щиток і навіть система YouClip — зручні фіксатори для телефону, чашки чи планшета. У топових комплектаціях, як-от Extreme, є змінні чохли на сидіннях та гумові килимки — ідеально для тих, хто часто виїжджає за місто або з дітьми.

Багажник — 472 л у версії 4x2, а якщо скласти задні сидіння — до 1500 л. Це трохи менше, ніж у попередника, але все одно досить для валіз, дитячого візочка чи пікнікового обладнання. Задній ряд просторий для двох, але троє дорослих там почуватимуться тіснувато. Матеріали в салоні переважно жорсткий пластик, але все зібране надійно, а в дорожчих комплектаціях додають кольорові вставки та тканину на кшталт джинсу. Чесно скажу, порівняно з Creta чи Seltos інтер’єр трохи скромніший, але за свою ціну — цілком гідно.

Мотори: прощавай дизелю, привіт гібрид

Renault відмовилася від дизелів через жорсткі екологічні норми, тож у 2025 році Duster пропонує три бензинові варіанти:

  • 1,2-літровий турбомотор з 48-вольтовим м’яким гібридом (130 к.с.), доступний з 6-ступеневою «механікою», переднім або повним приводом. Витрата — близько 5,7 л/100 км у змішаному циклі.
  • 1,6-літровий гібрид E-Tech (140 к.с.) з двома електромоторами й акумулятором на 1,2 кВт·год. Витрата — близько 5 л/100 км, а в місті він може до 80% часу рухатися на електротязі.
  • 1,0-літровий бі-топливний мотор (100 к.с.), що працює на бензині або скрапленому газі (LPG). Найекономічніший, але найслабший — розгін до 100 км/год за 13,2 с.

Для України гібрид E-Tech виглядає найцікавішим: економія пального та плавність ходу — саме те, що треба в заторах Києва чи на трасі. Але базовий 1,0-літровий мотор може бути занадто млявим для обгонів. Коробки передач — 6-ступенева «механіка» або 7-ступеневий «робот» EDC для турбомоторів.

Як їде?

Duster 2025 — це не про спортивний драйв, а про впевненість. Підвіска налаштована так, щоб «глотати» вибоїни і не трясти на ґрунтовці. Версія 4x4 із п’ятьма режимами (Eco, Auto, Snow, Mud&Sand, Off-Road) і кутом в’їзду 31° готова до легкого бездоріжжя — від сільської дороги до лісової стежки. На трасі він став тихішим завдяки покращеній шумоізоляції, але вище 120 км/год ще чутно шум вітру.

Гібридна версія тішить плавністю та економією, а 1,2-літровий мотор із м’яким гібридом забезпечує непогану динаміку для своїх 130 «конячок» — до сотні за 9,9 с в передньопривідній версії. Хоча, якщо шукаєте драйв, конкуренти на кшталт Kia Seltos з турбомотором будуть жвавіші.

Безпека та фішки

Renault серйозно попрацювала над безпекою. У базі — 6 подушок, ABS, ESP, задні парктроніки та система розпізнавання дорожніх знаків. У топових комплектаціях додають камеру 360°, автоматичне екстрене гальмування, контроль смуги та навіть Level 2 ADAS для трас. Euro NCAP оцінив новий Duster у 3 зірки — не ідеал, але для бюджетного кросовера цілком прийнятно. Головне — кузов став міцнішим.

З інноваційного — пластику Starkle в обвісі з 20% перероблених матеріалів та можливість дистанційно оновлювати прошивку мультимедійної системи (FOTA). А в 4x4 є дисплей із кутом нахилу та компасом — для тих, хто любить підкорювати пагорби.

Кому підійде?

Duster 2025 — це машина для тих, хто шукає надійний кросовер без зайвого пафосу. Родина з дітьми? Багажник і просторий салон впораються. Поїздки на дачу чи в Карпати? Повний привід і високий кліренс виручать. Хочете економити? Вибирайте гібрид або LPG-версію. В Україні він конкурує з Hyundai Creta, Kia Seltos і Skoda Kamiq. Creta виглядає «преміальніше», але Duster перемагає ціною та позашляховими можливостями.

Чи є підводні камені?

Недоліки є. Інтер’єр все ще поступається конкурентам у якості пластику, а базовий 1,0-літровий мотор може бути занадто слабким. Шумоізоляція покращилась, але на високій швидкості все одно чути вітер. Крім того, з паралельним імпортом можуть виникнути питання з гарантією та запчастинами — уточнюйте у дилера. Дехто з власників старих Duster скаржився на дрібні електронні «глюки», але в новому поколінні це, здається, виправили.

Висновок: купувати чи думати?

Renault Duster 2025 — це кросовер, який добре знає свою аудиторію. За $21 000 ви отримуєте надійну машину з сучасними «фішками», вражаючим кліренсом і повноцінним повним приводом. Він не претендує на преміум, але чесно відпрацьовує кожен долар. Для України, де дороги і бюджет часто диктують вибір, Duster — один із найкращих варіантів.

Моя порада? Якщо шукаєте практичний і доступний кросовер — розглядайте Duster з 1,2-літровим гібридом або 1,6 E-Tech. Обов’язково пройдіть тест-драйв, порівняйте з Creta чи Seltos і не забудьте поторгуватися — у наших салонах це класика.