Renault Captur 2025 – стильний гібридний кросовер | авто новини україни

Renault Captur 2025: Французький стиль на українських дорогах

Renault Captur – немов круасан: легкий, елегантний і сповнений французького шарму

twitter facebook whatsapp linkedin

Цей компактний кросовер давно завоював серця європейців, а вже 2025 року оновлений Captur готовий підкорювати Україну. Новинка отримала свіжий дизайн, сучасні технології та гібридні силові установки. Розберімося, що саме він пропонує і чи варто звернути на нього увагу в наших умовах.

Що змінилося?

Renault Captur 2025 – це рестайлінг другого покоління, яке дебютувало у 2019 році. Дизайн став яскравішим: нова решітка радіатора з великим логотипом Renault, вузькі LED-фари та виразні денні ходові вогні. Машина виглядає ніби молодший брат Renault Rafale чи Scenic – стильно й преміально. Довжина залишилася компактною, близько 4,23 м, що ідеально підходить для міста, а кліренс у 174 мм дозволяє не боятися бордюрів або легкого бездоріжжя.

В Україні Captur поки що рідкий гість, але завдяки паралельному імпорту з Європи він уже з’являється у наших автосалонах. Ціни стартують приблизно від $21 000 за базову версію – це дешевше, ніж багато конкурентів, наприклад Skoda Kamiq чи Toyota Yaris Cross. А ще це один із найстильніших кросоверів у своєму класі, що для українців, які люблять вирізнятися, неабиякий плюс.

Салон: затишок і технології

Всередині Captur – немов сучасна кав’ярня: комфортно, технологічно та з увагою до дрібниць. Головна «фішка» – 10,4-дюймовий вертикальний сенсорний екран із системою OpenR Link на базі Android Automotive. Це означає наявність Google Maps, голосового помічника та бездротового Apple CarPlay і Android Auto. У топових комплектаціях, як-от Esprit Alpine, є навіть преміальна аудіосистема Harman Kardon із дев’ятьма динаміками.

Сидіти зручно: водійське крісло регулюється по висоті, а кермо – по вильоту та куту нахилу. Задній диван просторий для двох, але троє можуть відчувати дискомфорт. Зате спинки зсуваються вперед-назад на 16 см: можна збільшити багажник з 484 до 616 літрів або додати більше вільного місця для ніг. Складені спинки дають 1596 літрів простору для велосипеда чи меблів з IKEA. У гібридній версії багажник трохи менший через батарею.

Матеріали у салоні якісні, але не «люксові»: м’який пластик на передній панелі, обшивка з тканини або екошкіри. Renault пишається, що використовує до 26 % перероблених матеріалів, що круто для екології. Однак у базових комплектаціях інтер’єр виглядає простіше – тут чехи зі Skoda іноді випереджають у враженні від «дороговизни».

Мотори: варіанти для економних

В Європі Captur 2025 пропонує п’ять двигунів, але до України, швидше за все, завезуть найпопулярніші. Базовий – трьохциліндровий турбомотор 1.0 л на 90 к. с. з шестиступеневою МКП. Він для тих, хто не квапиться: розгін до 100 км/год за 14 секунд. Жвавіший варіант – 1.3 л турбомотор на 130–155 к. с. з семиступеневим «роботом» EDC. А для справжніх ощадливих є гібрид E-Tech на 145 к. с., що поєднує 1.6-літровий бензиновий двигун та електромотор.

Сам гібрид – справжня зірка. У місті він може їхати на електриці до 80 % часу, а середня витрата пального – близько 4,7 л/100 км. Для України, де бензин у 2025 році недешевий, це справжня знахідка. Наприклад, з 48-літровим баком можна проїхати майже 1000 км! Проте гібрид дорожчий – від $24 500, і не кожному під силу.

Як він їде?

Captur – не про швидкість, а про комфорт. Підвіска м’яка, добре згладжує ями, але на великих 19-дюймових колесах (в Esprit Alpine) стає жорсткішою. Кермування легке, але без спортивної різкості – ідеально для міста та траси. На бездоріжжі краще не випробовувати долю: Captur лише передньопривідний, хоч кліренс і захисний пластиковий обвіс дають певну впевненість на ґрунтовці.

Гібрид E-Tech приємно дивує плавністю ходу: електромотор тягне з низів, а бензиновий двигун під’єднується майже непомітно. Але при різкому розгоні мотор гуде, а «робот» іноді вагається. Базовий 1.0 не надто підходить для траси, тож я б радив звернути увагу на 1.3 або гібрид.

Безпека та опції

Renault не скупилася на безпеку. Уже в базі є шість подушок, ABS, ESP, круїз-контроль, датчики світла і дощу, а також допомога при старті на підйомі. У вищих версіях додають камери кругового огляду, автоматичне екстрене гальмування, контроль смуги та навіть Level 2 автопілот, що підтримує дистанцію й допомагає керувати на трасі. Euro NCAP ще не тестував новий Captur, але перша версія отримала 5 зірок, тож із безпекою все гаразд.

Цікаво, що Captur – один із найпопулярніших кросоверів у Європі: з 2013 року продано понад 2 млн авто. А ще він побудований на тій самій платформі, що й Nissan Juke, але виглядає значно елегантніше.

Кому підійде?

Captur 2025 – ідеальний варіант для молодих сімей, міських жителів і тих, хто хоче стильної машини без зайвих витрат. Він чудово впишеться у Києві, Одесі чи Львові, де важлива компактність і економічність. Багажник із регульованими сидіннями сподобається тим, хто часто возить дітей, коляски чи покупки. А гібрид – для тих, хто прагне заощадити на пальному.

В Україні основні конкуренти – Skoda Kamiq, Peugeot 2008, Toyota Yaris Cross і Hyundai Kona. Kamiq трохи просторіший, Yaris Cross – надійніший, але Captur виграє дизайном і ціною. Наприклад, базовий Kamiq стартує від $23 000, а Captur дешевший на кілька тисяч.

Є недоліки?

Без ложки дьогтю не обійшлося. Базовий мотор слабкий, а гібрид дорогий. Шумоізоляція могла бути кращою – на трасі чути гуми, особливо на великих колесах. Плюс через паралельний імпорт можуть виникнути питання з гарантією й запчастинами. Дехто з власників попередніх поколінь скаржився на дрібні баги в електроніці, але, за чутками, у новій версії їх виправили.

Висновок: брати чи ні?

Renault Captur 2025 – це стильний, практичний і економічний кросовер, який добре пасуватиме до українських реалій. За $21 000 ви отримаєте модний дизайн, просторий салон і безліч технологій. Гібрид E-Tech – справжня знахідка для тих, хто хоче менше витрачати на заправках. Але якщо вам потрібна динаміка або повний привід, варто звернути увагу на інших конкурентів.

Моя думка? Captur – ідеальний супутник міського життя: не підводить, виглядає круто і не б’є по кишені. Якщо він вам припав до душі, запишіться на тест-драйв і порівняйте з Kamiq чи Yaris Cross. І не забувайте торгуватися – в наших автосалонах це завжди працює! Діліться в коментарях, що думаєте про новий Captur і який кросовер обрали б ви.