
І цей Audi RS6 Avant — саме з таких. Можливо, це остання версія без важкої гібридної «надбудови», зате з характером, який неможливо сплутати ні з чим іншим. Чесно кажучи, фінальний уклін легендарного універсала просто зобов’язаний бути настільки зухвалим.
Потужність, що виходить за межі здорового глузду
Більшості людей вистачає й сотні «конячок». Комусь потрібні три сотні. Але існує окрема категорія ентузіастів, для яких 500 сил — це лише розминка. Німецьке ательє MTM належить саме до таких, тому стандартні 630 сил від могутнього V8 вони вважали, м’яко кажучи, скромними. Машина ж важить понад дві тонни — хочеться більшого запалу.
Тож мотор розібрали майже до останнього болтика: встановили нові турбіни, зміцнили внутрішні елементи, покращили охолодження та додали спортивний вихлоп. Результат — понад 1 100 сил і приблизно 1 200 Нм. Для порівняння: це потужніше, ніж колись мав Bugatti Veyron. Так, RS6 важча, але з таким «табунами» це не так вже й важливо — скоріше додає характеру.
Цифри, які викликають мимовільну посмішку
- 0–100 км/год — близько 2,6 секунди
- Максимальна швидкість — за 350 км/год
- Вага — все ще десь 2 150 кг
Розгін у 2,6 секунди в універсалі, який за бажання здатен перевезти холодильник? Чому б і ні.

Зовнішність, від якої біжать легкі мурахи
MTM не обмежилися лише мотором. Універсал отримав широкий карбоновий обвіс — усі зовнішні панелі, включно з дахом, тепер виготовлені з вуглецю. Авто стало легшим, нижчим, а аеродинаміка настільки покращилася, що на великих швидкостях воно почувається значно впевненіше. Притискна сила зросла, вигляд став агресивнішим — і це йому неймовірно личить.
22-дюймові ковані диски з центральною гайкою — це окремий вид естетичного задоволення. Гальма, звичайно, теж оновили — інакше такий «звір» був би надто небезпечним навіть у хороших руках.
Салон, який вже не для п’ятьох
Всередині RS6 перетворився на маленький трековий болід. Тепер тут лише чотири сидіння — кожне у вигляді карбонової «ковшової» оболонки. Руль зробили простішим, без панелі керування «космічним кораблем», а весь інтер’єр затягнули Алькантарою. На дверях — маленька відсилка до давнього суперконтиненту Пангея. Так і з’явилася назва версії — MTM Pangaea GT.
Рідкісність, за яку доведеться заплатити чимало
Усього випустять 25 машин. MTM поки не називає ціну, але легко уявити: за таку суму в офіційного дилера Audi можна було б забрати кілька звичайних RS6. Та жодна з них навіть близько не підійде до можливостей цього універсала — ні за динамікою, ні за емоціями.
І якщо MTM усе ж посадить професійного пілота за кермо одного з перших екземплярів, не виключено, що ми побачимо якийсь красивий рекорд на треку. Було б дуже у їхньому стилі — з таким монстром.