
Mokka GSE — саме з цієї серії. Це найшвидший серійний електромобіль бренду на сьогодні й, без перебільшення, один із найемоційніших. Компактний кросовер несподівано отримав характер, явно натхненний ралійним минулим марки.
Потужність майже як у бойової версії
Повного приводу тут немає — Opel свідомо залишився з переднім. Натомість електромотор видає вражаючі 281 к.с. і 345 Н·м — рівно стільки ж, скільки має справжній ралійний Mokka, підготовлений до змагань. Щоб передні колеса не здавалися при кожному різкому старті, на осі встановили диференціал Torsen. У підсумку Mokka GSE впевнено виходить із поворотів і не перетворюється на безпорадний «буксуючий електрокар».
Розгін до 100 км/год займає 5,9 секунди, максимальна швидкість — 200 км/год. Для компактного кросовера це більш ніж жваві показники.

Три режими — три настрої
Як і личить сучасному електромобілю, Mokka GSE змінює свій характер залежно від обраного режиму їзди:
- Eco — 190 к.с. та обмеження швидкості до 150 км/год;
- Normal — 231 к.с. і максимум 180 км/год;
- Sport — усі 281 к.с. без жодних компромісів.
Зрозуміло, в якому режимі цей Opel хочеться залишати постійно. Щоправда, запас ходу в такому випадку тане значно швидше.
Легкий — отже азартний
Батарея тут відносно невелика — 54 кВт·год, заявлений запас ходу становить близько 340 км. Зате споряджена маса — менше 1,6 тонни. І це відчувається одразу: Mokka GSE охоче змінює траєкторію, швидко реагує на кермо й не здається важким, як багато інших електромобілів.
20-дюймові колеса з шинами Michelin і потужні гальма Alcon із жовтими супортами додають впевненості. А для настрою — спортивні сидіння з алькантарою, пласке кермо, алюмінієві педалі й навіть чорний капот у списку опцій. Практичної користі з цього небагато, зате виглядає ефектно.

Ціна питання
Очікувана стартова ціна Mokka GSE в Європі — близько 45 000 євро. Сума чимала, але для найшвидшого Opel із яскраво вираженим характером вона виглядає цілком логічною.
Mokka GSE — це не просто «ще один електрокросовер». Це спроба повернути емоції в сегмент, де дедалі частіше рахують лише кілометри та кіловати. І варто визнати — спроба вдалася.