Оновлений Porsche 911 GTS — авто новини світу | automotive24.com.ua

Оновлений Porsche 911 GTS: чи не втратив він свій колишній шарм?

Більший мотор — але не без нюансів

twitter facebook whatsapp linkedin

З першого погляду збільшення об’єму з 3,0 до 3,6 л виглядає справжнім прокачуванням: більше шестицилиндрового гуркоту під капотом, більше емоцій. Та тут підрубали гібридний модуль, який, чесно кажучи, підмочує весь фірмовий кайф. Так, з «автоматом» об’ємний мотор розганяє машину до 100 км/год приблизно за 3 секунди й дозволяє розвинути 312 км/год. Але варто сісти батареї — і GTS помітно втрачає в динаміці, а класичну «механіку» тепер не купити ні за які гроші.

Вживані моделі стрімко дорожчають

Парадокс: ті, хто обзавівся «чистою» версією до оновлення, зараз у виграші. Завдяки новим рішенням ціни на ровесників 2022–2023 років ростуть, ніби на дріжджах. Легка, без гібриду та «автомата», з класичним заднім приводом і «механікою» — таке поєднання перетворює попередній GTS на справжній колекційний лот.

Приклад з Bring A Trailer

  • GTS 2024 (10 000 км пробігу) продали за €196 000 — вище початкової вартості.
  • GTS 2023 з кастомним кузовом «Ірландин» синього кольору, обвісом і червоним салоном продали за €195 000.

До речі, оригінальний Porsche 911 презентували ще 1963 року, і відтоді модель лишається зразком задньомоторних спорткарів.

Чеський ринок теж не відстає

У Чехії ненадовго з’явився сріблястий GTS 2023 року випуску з пробігом усього 3 000 км. Ціна — близько €170 000, хоча новий гібридний варіант у дилерів стартує приблизно з €177 000. Виходить, дворічний автомобіль майже наздогнав новинку за вартістю.

Наш вердикт

Поки Porsche ламатиме голову над офіційними показниками витрати пального, прихильники «чистого» 911 споглядають ситуацію з усмішкою. Кожен ентузіаст, який цінував легкість, «ручку» й задній привід, зараз почувається в шоколаді — адже класика завжди перемагає над надмірністю. А продавцям вживаних автівок лишається тільки кивати: «Дякуємо, Porsche!»