
Коли я вперше сів за кермо Audi SQ8 2024, мене одразу вразив характер цього кросовера: поєднання стриманих ліній кузова та потужної динаміки під капотом створює відчуття, що автомобіль готовий до будь-яких випробувань.
Що нового у 2024 році?
В Audi SQ8 встановили матричні світлодіодні фари з динамічними покажчиками поворотів, а задні ліхтарі тепер виконані на базі OLED-матриці. З’явилися три нові кольори кузова — насичений темно-синій Navarra, матовий сірий Daytona та оксамитовий зелений Kyalami. Для моделі розробили чотири варіанти 22-дюймових дисків: від класичних багатоспиць до V-подібних «спиць-бумерангів».
Зовнішній вигляд: стильний і динамічний
Куполоподібна лінія даху підкреслює агресивний силует: бокові виштамповки на дверях та розширені колісні арки ніби готові впустити в салон порив вітру. Решітка радіатора з шістьма широкими ламелями доповнена хромованими вставками, а вертикальні повітрозабірники збільшили на 15 % у порівнянні з минулою версією — це не тільки естетика, а й ефективне охолодження гальмівних дисків.
Інтер’єр: технологічна розкіш
Всередині SQ8 зустрічає обшивка сидінь шкірою Nappa з контрастною прострочкою та карбоновими вставками на центральній консолі. Приладова панель Virtual Cockpit ховає під 12,3-дюймовим екраном аналогові шкали, а трохи нижче розташована сенсорна панель клімат-контролю з тактильною віддачею.
Передні крісла з підігрівом, вентиляцією та восьмизонним масажем налаштовуються через меню MMI touch. Задні сидіння мають три режими нахилу спинки і власні дефлектори з регульованим потоком повітря.



Багажний простір
У стандартній конфігурації багажник SQ8 вміщує 860 л (30,4 куб. футів), при складанні задніх сидінь об’єм зростає до 1 720 л (60,7 куб. футів). Низький поріг завантаження та опційна пневмопідвіска з функцією «до бампера» спрощують укладання важких речей.
Для порівняння: у Q7 з третім рядом місць об’єм лише 810 л, а у купеподібного Porsche Cayenne S — близько 780 л.
Технології: повністю цифровий кокпіт
Система MMI touch response об’єднує два екрани: 10,1" для мультимедіа та навігації й 8,6" для клімату та сервісних функцій. Меню інтуїтивне і з часом адаптується під стиль водія. Бездротові Apple CarPlay та Android Auto підключаються за 5–7 секунд, а оновлення «по повітрю» додали можливість одночасно заряджати два пристрої.
Аудіосистема Bang & Olufsen з 17 динаміками (у дверях, на центральній консолі та стійках) створює об’ємний звук, а топ-версія пропонує 23-канальний підсилювач із загальною вихідною потужністю 1 920 Вт.
Двигун та керованість
Під капотом — 4.0 TFSI V8 із подвійним турбонаддувом: 500 к. с. і 770 Н·м крутного моменту. Розгін до 100 км/год займає 4,0 с. Повний привід quattro з активним міжколісним диференціалом миттєво перерозподіляє тягу, а адаптивні амортизатори з п’ятьма рівнями жорсткості тримають баланс між комфортом і гостротою реакцій.
Економія палива
Середній витрата палива в змішаному циклі — близько 13,8 л/100 км. У місті показник може сягати 16 л/100 км, на трасі — 11,2 л/100 км. Якщо ж хочеться знизити витрати, варто розглянути SQ8 з V6, де витрата зменшується до 10,5 л/100 км.



Ціни та комплектації
В Україні SQ8 доступний у рівнях Premium Plus (від $96 600) та Prestige (від $103 600). Навіть у базовій версії отримаєте пневмопідвіску, режими S Mode для трансмісії та ексклюзивне оздоблення салону. У версії Prestige додають асистенти руху в заторах і систему нічного бачення.