
Це рішення, за словами представників компанії, стало відповіддю на введення тарифів президентом Трампа, які, по суті, змінили правила гри на світовому автомобільному ринку. Не виключено, що заходи були давно заплановані, адже деякі моделі просто не продавалися так, як хотілося б.
Суть ситуації
Основний посил новин полягає в тому, що нові тарифи стали додатковим виправданням для вже існуючих проблем із продажем автомобілів за кордоном. Раніше вважалося, що тарифи – це лише ринковий крок для зниження митного навантаження партнерів США, але їх фактичне введення поставило компанію перед вибором: шукати нові шляхи організації виробництва або ризикувати втратою конкурентних позицій. В результаті тимчасове призупинення виробництва на заводах в Онтаріо та Толуке призвело до скорочення штату – від 4500 до 5400 працівників, а також до змін у логістичних схемах постачання комплектуючих.
Особиста думка та цікаві факти
Не можна не визнати, що така стратегія викликає багато питань. Особисто я вважаю, що глобальні компанії змушені адаптуватися до нестабільної політичної та економічної обстановки, і будь-які різкі заходи можуть мати як позитивні, так і негативні наслідки. Цікавим є те, що навіть короткочасне призупинення виробництва здатне переосмислити цілі ланцюги постачання. Можливо, це стане початком довгострокових змін у галузі, коли виробники все частіше прагнутимуть до локалізації та зниження залежності від зовнішніх факторів.