
При тому що електромобілі Ioniq 5 N та EV9 важили понад 2,2 т, їх запас ходу енергійної їзди складав лише 70–80 км. Ціни при цьому починалися від 75 000 €, тоді як i20 N коштував приблизно 27 000 €, а i30 N — 31 000 €.
Навіщо це було поганою ідеєю
В умовах загострення екологічних норм (нульові викиди до 2035 року) здавалося, що всі виробники кинулися в електрику. Але «гарячі» моделі вимагають легкості, відзивчивості та можливості швидко заправитися. Обмежений ресурс батареї та вага забирають усього задоволення від драйву.
Поворот на 180°
Через рік Hyundai визнала, що поспішила. Голова підрозділу N Joonwoo Park заявив: «Ми не станемо чисто електричним брендом. У нас є спадщина i20 N та i30 N, і ми її продовжимо». Тепер у планах не лише бензинові моделі, а й гібриди з електричним асистентом — компроміс між потужністю та масою.
Майбутнє сімейства N
Що чекає фанатів? Можливо, повернення i20 N, про яке мріє тест-пілот Alex Eichler. Гібридні «гарячі» версії обіцяють динаміку без страху залишитися в полі без зарядки. А головне — Hyundai готова слухати водіїв і змінювати курс.

Цікавий факт
Назва підрозділу N відсилає до траси Namyang та легендарного Nürburgring, де інженери відшліфовують керованість і надійність своїх моделей.
Моя думка
Мені приємно бачити, коли автовиробник визнає свої промахи і повертається до того, що справді люблять фанати. Майбутнє здається більш гібридним і драйверським. А ви готові до нових «гарячих» гібридів чи сумуєте за чистим бензином?