
Завод працював 120 років і став одним із символів британської автомобільної індустрії. Тепер його переделають у промисловий парк, а 800 з 1 100 співробітників можуть залишитись без роботи.
Чому електромобілі не врятували ситуацію
Електромобільність справді допомагає скорочувати викиди, але попит на електричні вантажівки виявився нижчим за очікування. Stellantis вкладав мільйони євро в переобладнання виробництва, розраховуючи на бум продажів, проте Vivaro не виправдав прогнозів. Зрештою, економіка взяла гору над екологією — завод закривають, незважаючи на «зелені» амбіції.
Думка редактора
З одного боку, шкода робітників, чиї долі тепер підвішені. З іншого — промисловий парк дасть новий імпульс регіону. Іноді зміни — це шанс, хоч і болючий.
Цікавий факт: з 1969 року в Лутоні збирали легендарний Bedford CF — ці ретро-фургони до сьогодні цінують колекціонери.

Що далі?
- Обладнання перевезуть до Ellesmere Port (приблизно 260 км від Лутону).
- Новий власник створить промисловий парк на місці заводу.
- Частину співробітників запропонують вакансії на новому об’єкті.