
Це трирядний SUV з найпотужнішим «атмосферним» двигуном в історії бренду. Основні конкуренти – Toyota Highlander, Hyundai Palisade та Ford Explorer. Любителям двох рядів варто звернути увагу на Mazda CX‑70, вона пропонує такий самий багажник, але без третього ряду.
Що нового
- Більший 12,3″ екран мультимедіа у всіх PHEV та в комплектації Turbo Preferred
- Нова «шестимісна» схема для Turbo S Premium Plus
- З’явилися версії Premium Sport для Turbo та PHEV
- Прибрали Turbo Preferred Plus, Premium, Turbo S base та PHEV Premium
Наша думка
CX‑90 їде дуже жваво – саме той «драйверський» характер, за який ми любимо Mazda. Турбований рядний шестициліндровий мотор звучить значно цікавіше, ніж чотирициліндровий PHEV, а восьмиступеневий «автомат» лише іноді трохи задумується на низьких швидкостях. Підвіска жорсткувата, але при цьому надійно тримає кузов навіть на великих ямах.
Салон оздоблений дорогими матеріалами, але на задньому дивані не дуже просторо, а багажник поступається багатьом однокласникам. До того ж доступ до третього ряду хотілося б простіший. Інфотейнмент з обертальним контролером дратує – краще б зробили сенсорний екран постійно.

Технічні характеристики та витрати
Повний привід та «автомат» – в базі. Турбо‑версія 3.3 л видає 280 к. с. та 450 Н·м (Turbo S – до 319 к. с. та 500 Н·м, при високому октановому числі можна отримати до 340 к. с.). Розгін до 100 км/год за 6,5 с. PHEV (2.5 л + електромотор, батарея 17,8 кВт·год) – 323 к. с., 500 Н·м, 0–100 км/год за 6,2 с., електрична автономія ≈ 42 км.
Витрата пального у турбо‑моделей: близько 9,8 л/100 км у місті та 8,4 л/100 км на трасі; у Turbo S – приблизно 10,2/8,4 л/100 км. PHEV – еквівалент 56 mpg‑e (≈ 4,3 л‑екв/100 км).
Безпека
5‑зірковий рейтинг NHTSA (але 4 зірки в фронтальному краш‑тесті для рядних шестициліндрових версій). IIHS присвоїв статус Top Safety Pick+.
- Адаптивний круїз‑контроль
- Автоматичне екстрене гальмування
- Моніторинг «сліпих» зон та утримання в смузі
- Камера 360° та заднє екстрене гальмування – у старших комплектаціях
Простір та інтер’єр
Передні сидіння за комфортом порівняні з Kia Telluride, а місця в другому ряду трохи більше, ніж в Explorer. Але багажник невеликий – доведеться вибирати між зручністю для пасажирів та об’ємом багажу.

Технології
- 12,3″ центральний екран, бездротовий Apple CarPlay/Android Auto та зарядка – у PHEV та Turbo Preferred
- 7″ екран приладів, 10,3″ дисплей, електросидіння водія, 8 динаміків та тризонний клімат – у базовій Turbo Select
- Опції: вентильовані передні сидіння, 12‑канальна аудіосистема, «hands‑free» п’ята дверця
Найкращий вибір
Поєднує продуктивність та економічність, оснащений 12,3″ екраном водія, 19″ дисками, бездротовою зарядкою та Apple CarPlay/Android Auto. Ціна – від ≈ 47 500 €.
Найдоступніша Turbo Select – ≈ 36 000 €, а «топова» PHEV Premium Plus – ≈ 54 600 €.