Porsche під ударом: авто новини світу на automotive24.com.ua

Porsche під ударом: як тарифи врятували легенду

Porsche переживає важкі часи: світові продажі марки знизилися, і ситуація стає особливо тривожною для Європи та Китаю

twitter facebook whatsapp linkedin

Проте завдяки введеним тарифам у Північній Америці бренд зміг дещо «розпалити» інтерес покупців і тимчасово покращити показники. Хоча загальне зниження на 8% вже свідчить про проблеми, зростання на американському ринку (на 37%) вказує на нетрадиційну ситуацію.

Контрасти світового ринку

За підсумками першого кварталу продажі Porsche впали до 71 470 одиниць. Серед найбільш помітних проблем – майже 50%-не зниження попиту в Китаї та 34%-не падіння в Німеччині, а також суттєве зниження продажів в інших країнах Європи на 10%. Якби не введені тарифи, які змусили споживачів купувати автомобілі до їх набрання чинності, ситуація могла б виявитися ще більш критичною.

Північноамериканський стрибок

Зростання попиту в Північній Америці виявилося рятівним, хоча й носить тимчасовий характер. Тут покупці поспішають придбати Porsche до того, як нові мита вплинуть на ціни. Така «турбулентність» у продажах вказує на нестабільність ринку: збільшення попиту обумовлено примусовими покупками, а не справжньою популярністю моделей. Якщо тарифи зникнуть, ймовірно, цифри знову почнуть падати.

Проблеми електрифікації та стратегія бренду

Porsche намагається зосередити акцент на електромобілі, що звучить оптимістично, але поки не приносить бажаного ефекту. Так, модель Macan, яка є основою продажів, демонструє лише помірне зростання – на 14% у сукупності з звичайними версіями. Багато експертів вважають, що стратегія повного переходу на електроенергію потребує серйозної доопрацювання. Особисто я вважаю, що успіх традиційних моделей більше не гарантований, і Porsche доведеться шукати нові шляхи для повернення до стабільності.

  • Світові продажі падають
  • Північна Америка тимчасово «врятовує» бренд
  • Стратегія електрифікації викликає питання