
Його 400 к. с. та 500 Н·м уже «з коробки» дарують компактному авто динаміку, про яку ще недавно могли лише мріяти суперкари. Розгін до 100 км/год за 3,8 с та максималка 290 км/год перетворюють цю «сімейну» машинку на справжнього звіра.
Що зробив Abt?
Інженери Abt вирішили не зупинятися на досягнутому й створили версію RS3‑R з неймовірними 510 к. с. та 600 Н·м — більше, ніж у класичного восьмициліндрового R8 на старті продажів. Результат:
- Розгін до 100 км/год за 3,3 с (суперкарам залишається лише зітхати).
- Посилені пружини та переналаштовані стабілізатори для гострішого керування.
- Ковані 20″ колеса та обважування з карбону: спліттер, спойлер, бокові пороги й дифузор.
- Новий інтер’єр: фірмова обшивка та ексклюзивна кнопка «Start».

Скільки це коштує?
Пакет доопрацювань Abt оцінюється в 39 900 € (приблизно 3 млн ₴), до нього додається 5 500 € за монтаж. Базова Audi RS3 в Європі стартує приблизно від 66 000 €. Всього за «510‑сильного сімейного монстра» доведеться викласти близько 111 400 €.
Цікавий факт
У світі залишилося всього 125 екземплярів RS3‑R — ідеальний шанс стати власником унікальної «ластівки».

Чому це цікаво?
За такі гроші не купиш навіть базове Porsche 911 Carrera (≈100 000 €), яке програє RS3‑R у розгоні й, чесно кажучи, поступається в практичності. Але, звісно, це Porsche — і за бренд завжди хочеться доплатити.