
Трохи про марку (і про дерево)
Morgan — це малосерійний виробник, що випускає менше тисячі авто на рік. У їхньому штаті трохи більше двохсот людей, які збирають машини буквально молотками та викрутками (роботи тут ні при чому). Так, деревина досі залишається важливою частиною конструкції — і саме за це бренд так люблять цінителі автентичного підходу.
Не зважаючи на всю «ретроградність», пару років тому Morgan представив платформу CX, де активно використаний алюміній. Вона вийшла не лише легкою (менше 100 кг), але й вдвічі жорсткішою за попередні шасі. Результат: автомобілі Morgan на такій базі здатні розганятися до 100 км/год приблизно за 4 секунди та набирати максимальну швидкість близько 270 км/год. При цьому реальний витрат пального можна утримати на рівні 8 літрів на 100 км, якщо не грати в лихача.
Еволюція платформи: зустрічайте CVX
Тепер у Morgan готують оновлення у вигляді архітектури CVX — обіцяють, що вона стане ще легшою та жорсткішою. І знову в тандемі з легендарним трилітровим рядним шестициліндровим мотором BMW. Кузов, кажуть, зроблять більш аеродинамічним, щоб додати машині динаміки і при цьому зберегти фірмову елегантність. На дорогах вже тестуються замасковані прототипи, тож офіційна прем'єра не за горами.

Що там по грошах?
Ціни, як зазвичай, залежать від комплектації. Morgan — це ручна робота, тому можна припустити, що базова версія новинки буде оцінюватися мінімум у районі 100 000 євро і вище. До слова, «старі» моделі, як-от Plus Six, ще нещодавно продавалися з трилітровим двигуном (340 к.с.), важили близько тонни, а деякі їх обмежені модифікації розходилися по підписці на кілька років вперед.
Асортимент Morgan на сьогодні
Plus Four: Орієнтований на комфорт і стиль. Двигун від BMW (2,0 л, 259 к.с.).
Super 3: Триколісний формат з фордовим «атмосферним» двигуном 1,5 л. Вага всього 635 кг!
Майбутня «зірка» на базі CVX: Замість Plus Six стане флагманом.
Зараз покупці, ймовірно, будуть сумувати за Plus Six, адже він вже йде в історію, а на прощання з'явилася обмежена серія Pinnacle тиражем у 30 екземплярів. Але раз уже Morgan любить «грати» на ексклюзивності, можна очікувати, що й майбутня «флагманська» модель буде не менш рідкісною і дорогою.

Отже, якщо ви думали, що традиційні задньоприводні авто з використанням дерева в каркасах канули в Лету, Morgan з радістю спростовує це оманливе уявлення. Чекаємо прем'єру нового «шестициліндрового» дива — адже класичне британське ремесло все ще в моді, навіть у 2025 році!