
Дивно, але при своїх скромних габаритах і легкій «микості» зовні, Trailblazer намагається поєднати міський комфорт з нотками позашляхової практичності, особливо в версіях з повним приводом.
Що там по грошах?
Почнемо, мабуть, з цін. Офіційно в США стартова ціна на базову комплектацію LS з переднім приводом — близько 24 395 доларів, що приблизно дорівнює 22 000 євро (в залежності від актуального курсу). В топовій ж версії Activ з повним приводом ціна досягає 30 595 доларів, тобто майже 27 500 євро. Так, в Європі офіційні ціни можуть відрізнятися і все залежить від регіону, але порядок сум зрозумілий: Trailblazer — не найдешевший «малюк», але й не надто дорогий для кросовера.
Двигуни: три циліндри — норма?
Всім, хто чекав тут «класичну четвірку», доведеться перебудуватися на хвилю трьохциліндрових моторів з турбонаддувом. Вибір складається з двох агрегатів:
- 1,3-літровий двигун (155 к.с. і 236 Н·м, що відповідає 174 фунт-футам). На версіях з переднім приводом йде в парі з варіатором (CVT). Якщо берете повний привід (AWD), отримуєте вже 9-ступеневий автомат. Вважається, що саме ця «турботрійка» дає Trailblazer більш бадьорий характер, хоча до 96 км/г (60 миль/г) в виконанні Activ AWD він розганяється приблизно за 8,8 секунди.
- 1,2-літровий варіант (137 к.с. і 220 Н·м, тобто 162 фунт-фута). Це бюджетна версія для початкових комплектацій (LS і LT) з переднім приводом. Вона тепер може працювати на паливі E85, але, чесно кажучи, видатних динамічних досягнень від неї чекати не варто.

Цікавий факт про E85
E85 — це вид пального, що поєднує бензин і етанол (близько 85% етанолу). Етанол отримують з рослинної сировини (кукурудза, цукровий тростник тощо), а оскільки він згорає при більш низькій температурі, двигун теоретично менше зношується і виділяє менше вуглекислого газу. Але є і нюанс: витрата на E85 зазвичай вища, і, як наслідок, економія на самому паливі може бути сумнівною, якщо ціна за літр не сильно відрізняється від звичайного бензину. До слова, для Trailblazer з 1,2-літровим мотором в режимі E85 показники економічності падають з приблизно 7,8 л/100 км (30 миль на галон) до близько 10,7 л/100 км (22 mpg) в місті.
Витрати пального: «малюк» міг би їсти і менше
Якщо говорити про цифри, то з 1,3-літровим мотором і переднім приводом кросовер вкладається десь в 8,1 л/100 км по місту і 7,1 л/100 км по трасі (29/33 mpg). А з повним приводом витрата вже 9,0 л/100 км і 8,1 л/100 км (26/29 mpg) відповідно. Звісно, це все усереднені дані — на практиці багато залежить від манери їзди і завантаженості авто.
Дизайн, салон і оснащення
Найприємніший сюрприз Trailblazer — це стильний зовнішній вигляд і непогана обробка салону. Всередині все не виглядає «дешево», навіть в базових версіях. Для любителів більш «пригодницького» стилю існує Activ з трохи більш міцними, хоч і не найелегантнішими, панелями обробки.

В салоні можуть розміститися п’ятеро, а багажник здивує своєю місткістю, особливо якщо скласти задні сидіння. За просторістю Trailblazer може скласти реальну конкуренцію Mazda CX-30 і Hyundai Kona. Плюс, якщо захочете себе побалувати, є ряд опцій типу панорамного даху і електроприводу дверей багажника (причому з можливістю відкрити її, не торкаючись руками — дуже зручно, коли вони зайняті пакетами).
Безпека: зірки проти «Good»
У краш-тестах NHTSA (за 2024 рік) Trailblazer заробив 5 зірок з 5 можливих — це найвища оцінка агентства. Однак IIHS поки не провів всіх останніх тестів по новим методикам: коли машина тільки вийшла в 2021 році, вона удостоїлася Top Safety Pick+. Час покаже, чи збережеться у кросовера цей титул в оновлених випробуваннях.
В будь-якому випадку ви отримуєте гідний набір електронних помічників вже «з заводу»: це і автоматичне гальмування при загрозі зіткнення, і виявлення пішоходів, і стеження за смугою, і автоматичний дальній світло. У більш дорогих комплектаціях додаються моніторинг сліпих зон, задні парктроніки і інші корисні штуки.
Управління і відчуття за кермом
Trailblazer страждає від класичних проблем компактних кросоверів. Трьохциліндрові мотори на високих обертах звучать «тракторними», а шумоізоляція могла б бути кращою. Кермування не дуже інформативне — виходить, що на звивистій дорозі водій не дуже «відчуває» машину. Повноприводні версії дозволяють вимикати задню вісь, коли вона не потрібна. Це трохи економить паливо, але не дає якоїсь революції в плавності ходу.

Якщо вам подобається більш жорстка підвіска і агресивний вигляд, тоді, можливо, вам сподобається RS з 19-дюймовими колесами. Але я б особисто схилився до Activ: 17-дюймові колісні диски і великі боковини шин — запорука більш комфортної їзди, особливо на наших дорогах.
Підсумки і кому це треба?
Chevrolet Trailblazer 2025 може бути симпатичним вибором, якщо шукаєте маленький кросовер з можливістю повного приводу, непоганим рівнем оснащення і просторий салон. Так, динаміка середня, а «трієчки» під капотом звучать не дуже благородно. Але ви отримуєте машину, яка:
- Витримала п’ять зірок по безпеці від NHTSA
- Має практичний салон і непоганий багажник
- Доступна з цікавими опціями (панорамний дах, бездротова зарядка тощо)

Якщо ваша нога так і хоче придавити педаль газу посильніше або ви плануєте часті «вилазки» на бездоріжжя, краще придивитися до чогось більш потужного і «вседорожнього». Але для міських завдань і поїздок по легкому бездоріжжю Trailblazer цілком підходить. Головне — заздалегідь змиритися, що це не швидка і не супертиха машина, а швидше симпатичний універсал на кожен день.
В загальному, у Chevrolet вийшов цікавий мікс стильного дизайну і широкої лінійки опцій, при цьому з явними «мінусами» в плані динаміки і шумоізоляції. Все залежить від того, що для вас важливіше. Якщо ціна в районі 22 000–27 500 євро не здається завищеною і хочеться саме «малюка», який виглядає як повноцінний кросовер, то Trailblazer можна сміливо записати в список для тест-драйву.