
Що там по грошах?
З бензиновим мотором MG3 виходить відчутно дешевше, ніж гібридна варіація. Якщо раніше за гібрид багато хто мало не хапався за голову через ціну, то тепер доступний варіант стартує приблизно з 17 500 євро, що дозволить маленькому хетчбеку конкурувати з великою армією «бюджетних» міських автомобілів.
Комплектації: дві, але з уточненнями
MG пропонує бензиновий MG3 в двох варіантах: Standard і Comfort. Розширений набір Luxury на даний момент «пропущений» — ймовірно, вирішили залишити його тільки для гібридної лінійки або додати пізніше.
MG3 Standard: що входить?
- Набір подушок безпеки: фронтальні, бокові та шторки
- 15-дюймові сталеві диски з декоративними ковпаками
- Світлодіодні ходові вогні (DRL)
- Фари галогенні, але з функцією «Follow Me Home»
- Автоматичний режим включення світла
- Електрорегулювання бокових дзеркал
- Цифрова панель приладів на 7 дюймів
- Мультимедіа з тачскріном 10,25 дюйма
- Навігація, Android Auto та Apple CarPlay
- USB-порт, Bluetooth та цифрове радіо
- Клімат-контроль (однозонний)
- Електростеклопідйомники
- Центральний замок з ДУ
- Тканинна оббивка салону
- Регулювання водійського сидіння по висоті
- Мультіфункціональний кермо з регулюванням по висоті та вильоту
- Адаптивний круїз-контроль та обмежувач швидкості
- Система допомоги при русі в пробках
- Утримання в полосі
- Парктроніки ззаду та камера заднього виду
- Система попередження про виїзд з полоси
- Попередження про можливе фронтальне зіткнення
- Автоматичне екстрене гальмування
- Контроль втоми водія
- Датчики тиску в шинах
- Екстрений виклик e-Call

MG3 Comfort: чим відрізняється?
- 16-дюймові литі диски (замість сталевих)
- Повноцінні світлодіодні фари
- Дзеркала з електроприводом складання
- Запуск без ключа
Пару слів про мотор і динаміку
У цій версії MG3 ховається 1,5-літровий бензиновий двигун з чотирма циліндрами, який видає 115 л.с. (хоча за деякими даними — 116, залежно від переведення кВт в «конячки»). Крутний момент на рівні 148 Н·м, привід — передній, а трансмісія — п’ятиступенева «механіка».

По паспортних даних MG, розгін з місця до 100 км/год займає 10,8 секунди, а максимальна швидкість досягає 185 км/год. Витрата пального — близько 6,1 л/100 км за циклом WLTP і викиди CO₂ на рівні 137 г/км. Для міського хетчбека, який найчастіше буде крутитися в «міських пробках», результат виглядає достатньо прийнятним.
Трохи особистих вражень
Якщо ви звикли до нинішніх трендів, де суцільні гібриди та електромобілі, MG3 на бензині може здатися «привітом з минулого». Але це якраз і є його «фішка» — автомобіль стає помітно дешевшим, спрощується обслуговування, і багатьом людям просто не хочеться морочитися з гібридними технологіями.
П’ятиступенева «механіка» також може привернути тих, хто любить сам перемикати передачі або просто ностальгує по «класичному» стилю. Звісно, 115 «конячок» — не гоночний болід, але для повсякденних задач (робота–дім, поїздки по магазинам) такого мотора зазвичай вистачить.
Чи варте уваги?
MG3 давно відомий своєю конкурентною ціною, і додавання бензинової версії тільки зміцнює цю репутацію. Конкурентів у сегменті «міських утилітарів» вистачає, але далеко не всі пропонують настільки багате оснащення в «базі».
Якщо шукаєте недорогу машину з пристойним списком опцій (та й ім’я MG вже звучить на європейському ринку все голосніше), то ця новинка може виявитися цікавим вибором. Особливо коли інші бренди активно підвищують ціни або знімають доступні комплектації.

Цікавий факт: «MG» — це ж Morris Garage?
Багато хто бачить напис MG і не одразу розуміє, що це корені англійської марки, яка колись славилася своїми спортивними «родстерами». Зараз бренд належить китайському концерну SAIC, але ім’я MG все ще викликає легкий трепет у тих, хто пам’ятає старі класичні моделі. І ось тепер вони випускають бюджетні (але при цьому сучасні) міські машини на кшталт MG3 і MG4.
Підсумок: кому підійде?
Всім, хто хоче максимально спростити експлуатацію, не платити зайве за гібридну установку і все ж хоче мати новий автомобіль з пристойним набором «розумних» технологій. MG3 на бензині — це варіант «в’їхати» в світ нових авто, не розорюючи копійку. Так, можливо, машина не забезпечить супердинаміку або преміальний комфорт, але ж мова про сегмент, де цінується практичність та адекватна ціна.
Тож якщо вас не лякає механіка і ви хочете авто з безліччю сучасних фішок (навігація, Apple CarPlay/Android Auto, камери, датчики, активна безпека) — варто звернути увагу. А ціна нижче 17 500 євро в нинішніх реаліях виглядає доволі привабливою.