
Раніше Taos дорікали за завищену ціну та за те, що він не дотягував до рівня субкомпактних конкурентів на кшталт Subaru Crosstrek або Hyundai Kona. Однак у 2025 році модель отримала оновлення, де, крім косметичних правок, з'явилося кілька реальних покращень у технічній частині.
Що нового?
- Нова восьмиступінчаста автоматична трансмісія для версій з повним приводом (раніше був «робот» на 7 передач)
- Більш потужний турбомотор: тепер 174 л.с. замість попередніх 158
- Оновлена зовнішність (інша решітка радіатора, світяться логотипи VW)
- Нові варіанти колісних дисків (17, 18 і 19 дюймів)
- Інтер'єр з переробленою панеллю приладів та базовим 8-дюймовим тачскріном
- Розширена гамма кольорів кузова: свіжі відтінки синього, зеленого та сірого
Головна фішка — заміна семиступінчастої DSG на «класичний» автомат для повноприводних версій. Раніше саме скаржилися, що коробка перемикається жорстко і не дуже дружелюбна в «пробках». Тепер, сподіваємось, Taos буде вести себе комфортніше на низьких швидкостях.

Двигун та динаміка
Під капотом в будь-якій комплектації стоїть 1,5-літровий турбомотор. Завдяки «прокачці» віддача зросла до 174 л.с. (замість попередніх 158), що може покращити розгін до 0–96 км/г (аналог 0–60 миль/г) приблизно з 7,4 до ще більш оптимістичних цифр (особливо на версії з повним приводом). До слова, передньоприводний Taos раніше показував час 7,6 с, а з урахуванням нової трансмісії всі варіанти повинні стати швидшими. Поки що точних даних немає, але динаміка однозначно покращиться.
Що там з безпекою?
У краш-тестах попередніх років Taos не блищав: чотири зірки від NHTSA і «Acceptable» (тобто не максимальний) від IIHS в тестуванні з малим перекриттям зі сторони переднього пасажира. Поки неясно, чи покращилась конструкція кузова в 2025 році. Але всі версії тепер отримують фірмовий комплекс IQ.Drive:
- Автоматичне екстрене гальмування
- Адаптивний круїз-контроль з можливістю повної зупинки і руху
- Підтримка руху в смузі
- Слідкування за «мертвими» зонами
- Система Travel Assist (допомагає полунаглядно керувати)

Плюс стали доступні передні та задні парктроніки (залежно від комплектації). Якщо VW покращив захисні рішення «заліза», то є всі шанси на більш високі результати.
Інтер'єр та комфорт
Всередині Taos все ще хвалиться простором для задніх пасажирів та непоганим об'ємом багажника — це був його серйозний козир, особливо проти Kia Soul або Hyundai Kona. Мало хто очікує від компактного кросовера настільки зручного «другого ряду». Але якщо ви оберете версію з повним приводом, врахуйте: там зазвичай багажний простір трохи менший, ніж у передньоприводних машин (через конструкцію задньої підвіски і розміщення вузлів повного приводу).
Оновлена передня панель може похвалитися єдиною 8-дюймовою мультимедійною системою — раніше в базових комплектаціях стояв 6,5-дюймовий дисплей, що багатьом здавався замалим. Так, 8 дюймів — теж не гігант, але, за сучасними мірками, це вже ближче до норми. Старші версії, ймовірно, отримають повністю цифрову приладову панель на 10,3 дюйма. Поки що це не топові екрани, які ми бачили в інших VW, але, можливо, на практиці вони виглядатимуть цілком достойно.

Особиста думка щодо «технологій всередині»
VW зазвичай славиться акуратною графікою та зручною ергономікою. Навіть якщо діагоналі дисплеїв не найбільші, інтерфейси в німецьких машинах часто відточені до дрібниць. Тому розмір екрану — ще не все.
Чи варто своїх грошей?
Раніше Taos критикували за те, що його вартість майже наближалась до більш великих кросоверів, а список оснащення не завжди виправдовував цінник. Поки офіційних цифр немає, але якщо Volkswagen не переглянув ціноутворення, конкуренти на кшталт Subaru Crosstrek або Hyundai Kona все ще можуть запропонувати більш вигідні умови.
З іншого боку, Taos приваблює тих, кому потрібен добротний салон, задній ряд з місцем для ніг і компактні габарити ззовні — тобто класичний «ідеал» міського кросовера, яким ще можна відносно комфортно подорожувати по трасі.

Висновки та очікування
Якщо нововведення допоможуть зробити Taos плавнішим і відгукнішим на дорозі, а також підкоригувати цінник, то він цілком може піднятися з 10-го місця в рейтингах субкомпактних SUV кудись вище. Новий восьмиступінчастий «автомат» замість капризної «роботизованої» коробки, трохи більший запас «конячок» і покращення в салоні — все це виглядає багатообіцяюче.
Тепер справа за деталями: наскільки подорожчає модель, чи стануть прилади і мультимедіа справді зручнішими, і чи виправить VW старі гріхи в плані безпеки і функціоналу. Якщо все вийде, то в 2025 році Taos може стати хорошим універсальним вибором. Але якщо цінник знову виявиться занадто високим, потенційних покупців зможе переманити більш бюджетна і не менш цікава конкуренція.