Mahindra XUV3XO – авто новини світу: компактний кросовер | automotive24.com.ua

Mahindra XUV3XO: доступний індійський гість на вулицях Заходу

Індійська Mahindra вирішила не відставати від китайських брендів і виводить на ринок компактний кросовер XUV3XO, який за свою ціну змушує почервоніти навіть місцевих гравців

twitter facebook whatsapp linkedin

Довжина трохи менше 4 м (3 990 мм) обумовлена місцевими податковими пільгами, зате колісна база розгорнулася на повні 2 600 мм.

Що під капотом і за яку ціну?

У «базі» стоїть бензиновий турбомотор 1,2 л потужністю 111 к. с., який працює з шестиступеневою «механікою». В Індії вартість такого комплекту починається від 799 000 INR (приблизно 8 800 €). За доплату доступні автомат, прокачана версія двигуна (130 к. с.) або навіть 1,5-літровий дизель із 117 к. с.

Європейська версія: комфорт і технології

Коли XUV3XO доїхала до Австралії (а незабаром завітає й до Європи), ціни виросли до 23 490 AUD (~12 800 €) за «базу» і 26 490 AUD (~14 400 €) за топ. За ці гроші ви отримуєте:

  • 10,25″ сенсорну мультимедійну систему і цифрову «приборку»;
  • двозонний клімат-контроль і охолоджуваний бардачок;
  • панорамний дах, шкіряне оздоблення, акустику Harman Kardon і камери кругового огляду;
  • адаптивний круїз-контроль і автономне екстрене гальмування з розпізнаванням пішоходів;
  • моніторинг «сліпих» зон і шість подушок безпеки вже в базовій комплектації.

Чому це варто уваги?

За трохи більше ніж десять тисяч євро європейські виробники пропонують набагато скромніші пакети: без цифрової «приборки» та панорамного даху. А тут – легкі алюмінієві диски, запал індійських інженерів та обіцянка п’яти зірок у краш-тестах. Мені здається, таке співвідношення ціни й оснащення здатне серйозно струсити ринок.

Декілька цікавих фактів

  • Mahindra XUV3XO побудована на платформі, успадкованій від SsangYong Tivoli.
  • Індійці стверджують: кожен експортний автомобіль проходить суворіші випробування, ніж внутрішній – заради міжнародних сертифікатів.

У підсумку XUV3XO – це не просто бюджетник, а справжній виклик для «європейців», яким уже час звикати до жорсткої конкуренції з Азії.