
Maextro S800 справді виглядає як лімузин: його довжина (5,48 м) та ширина (2 м) роблять його помітно більшим не лише за класичні представницькі седани, а й за чимало сучасних SUV. Коли я вперше побачив цей автомобіль на виставці, мене одразу вразила двоколірна фарбування – глибокий антрацит на даху плавно переходить у сталево-сірий до низу, а фірмові диски з еліптичними вирізами нагадують стильні «шпори» раритетних британських моделей. Незважаючи на свої габарити, загальний силует залишається стриманим: без надмірних аеродинамічних елементів, проте з акцентом на довжину та плавність ліній.
Співпраця Huawei та JAC
Maextro S800 – це перший проект бренду, створеного спільно Huawei та китайським виробником JAC. З 2023 року компанії тестували прототипи в Шанхаї та Наньціні, а на Паризькому автосалоні в жовтні 2024 року модель привернула увагу не лише стендом Hongqi, а й демонстрацією мультимедійної системи Huawei HiCar з OLED-панеллю на всю ширину передньої панелі.
Хоча офіційні технічні дані поки не оприлюднені, за неофіційними відомостями, під підлогою захована батарея ємністю близько 115 кВт·год, чого вистачить на 550–600 км у змішаному циклі. Двигуни – два електромотори сумарною потужністю приблизно 400–450 кВт, що дозволяє розганятися до 100 км/год за близько 4,5 с. Окремої уваги заслуговує адаптивна пневмопідвіска, яку JAC уже використовував на моделі Refine E8.



За стартовою ціною від €130 000 Maextro S800 позиціонується трохи нижче за Rolls-Royce Ghost та Mercedes-Maybach GLS, але при цьому пропонує власний набір «розумних» фішок: автоматичний масаж сидінь із розпізнаванням ваги пасажирів, клімат-контроль з ароматерапією та вбудовані зарядні пристрої Huawei SuperCharge потужністю до 240 кВт.
Наразі невідомо, чи будуть офіційні продажі в Європі, але в Китаї вже відкрили передзамовлення в Даляні та Шеньчжені. Якщо попит виправдає очікування, S800 може стати гідним конкурентом у сегменті люкс-лімузинів – особливо завдяки унікальному поєднанню технологій Huawei та досвіду JAC у виробництві електромобілів.
Висновок
Поява повністю електричних лімузинів, таких як Maextro S800, свідчить про те, що навіть у сегменті представницьких автомобілів відбувається зміна парадигми: традиційні двигуни дедалі частіше поступаються «тихим» і потужним електроприводам, а бренди з IT-сфери виходять на арену автовиробників.