
BMW X2 другого покоління в нашому тесті отримав одразу чотири варіанти моторів: бензинові турбо на 170 та 300 к. с., електричні з заявленими 204 та 313 к. с., а також дизельні на 150 і 163 к. с. Завдяки цьому кожен зможе знайти свою версію — від тих, хто цінує жваве прискорення в місті, до компаній, яким важлива економія на трасі.
Дизель залишається в строю
Хоча продажі дизельних X2 падають, близько 20 % наших опитуваних віддають перевагу саме йому за миттєве прискорення: 400 Нм крутного моменту на низьких обертах відчувається відразу після старту. На реальній трасі під Києвом двигун показав розгін 0–100 км/год за 8,2 с. Шум на холостих обертах є, але шумоізоляція в міських заторах практично його заглушує.
Семиступенева коробка «робот» із подвійним зчепленням працює чітко, хоча при плавному наборі швидкості іноді відчуваються легкі ривки. Середній витрата пального за даними борткомп’ютера в змішаному циклі — 6,4 л/100 км, що значно менше, ніж у попередньої версії X2 20d (перед тим близько 7,1 л).
Як їде та сидить
Підвіска в базовій комплектації доволі щільна, а в M-Sport вона виграє відчутною керованістю на дрібних ямах — відчуття, ніби сидиш у купе: нерівності «проглинаються» без стукотів. 20-дюймові диски на наших Pirelli демонстрували впевненість у поворотах, але трохи віддавали жорсткістю пасажирам позаду.
Дизайн: еволюція, а не революція
Новий X2 виріс до 4,55 м (+10 см), що зробило силует більш «плоским»: лінія даху крутіше спускається до багажника. Взяті фірмові риси — широка «ноздря» радіатора та вузькі фари, але їх форма майже повторює минулорічну версію. Інтригуючих сюрпризів в екстер’єрі немає, зате машина легко впізнається серед інших.
Інтер’єр для життя
Салон майже ідентичний до X1: 10,25" цифрова панель приладів та 10,7" екран медіасистеми. Зручно, що в центрі з’явився пластиковий фіксатор для телефона з бездротовою зарядкою — більше не біда, що смартфон з’їде при різкому гальмуванні. Шкіра на кріслах і декоративний шов — преміум-рівень, але дзеркало заднього виду все ще могло б бути трохи більшим.



Багажник — 560 л за стандартом VDA. На практиці я без зусиль вмістив чотири середні валізи, але при перевезенні довгомірів (лиж, дошок) покатий дах заважає.
Підсумок: чи вартий дизель?
На мою думку, BMW X2 20d — найкращий вибір для тих, хто любить упевненість на дорозі та не готовий переплачувати за бензин. Жорстка підвіска не дасть забути про стан покриття, зате економія пального та чітка робота «робота» зменшують втому в далекій поїздці. Шанувальники марки залишаться задоволені динамікою, а бізнес-автопарки — реальними цифрами у звітах.