Китайський універсал Zeekr 007 GT: авто новини на automotive24.com.ua

Китайці намагаються спокусити Європу новим стильним універсалом з потужними моторами, але нас трохи обманюють

Чесно кажучи, це авто виглядає дійсно вражаюче, і його стиль може сподобатися європейським покупцям. Плюс динаміка з 421 або 646 кінськими силами на задніх або всіх колесах теж обіцяє бути захоплюючою. Але що з реальними можливостями для повсякденного використання?

twitter facebook whatsapp linkedin

Що з розвитком електричних автомобілів?

Насправді, розвиток електромобілів не такий буремний, як нам часто кажуть. Навіть світовий лідер у цій галузі, Tesla, не може похвалитися великими досягненнями, а конкуренти, хоча і намагаються, також не творять чудес. Велика проблема залишається в тому, що час зарядки електромобілів та їх енергетична ємність залишаються надзвичайно низькими, і навіть якщо ці машини в майбутньому покращать свої характеристики в кілька разів, вони все одно будуть значно поступатися автомобілям з двигунами внутрішнього згоряння.

Реальність зарядки

  • Швидкість зарядки: Щоб зарядка електромобіля могла конкурувати з заправкою звичайного автомобіля, потужність зарядного пристрою повинна складати близько 9 МВт. Це в кілька разів більше, ніж зараз.
  • Проблеми з інфраструктурою: В Європі більшість зарядних станцій працюють на потужності 11 або 22 кВт, і тільки 13,5% з них пропонують більш швидкі зарядки.
  • Лідер в зарядці: Ionity є лідером по потужності зарядних станцій, але навіть у них зарядні пристрої пропонують потужність 300-350 кВт, а станцій всього близько 4500.

Що пропонує Zeekr?

Китайська компанія Zeekr вирішила здивувати Європу своїм новим електричним універсалом Zeekr 007 GT, який обіцяє вражаючі характеристики, такі як зарядка на 500 км всього за 15 хвилин. Але тут є кілька нюансів: скільки таких зарядних станцій насправді доступно в Європі? І який реальний пробіг можна очікувати?

Нереальні обіцянки?

  • Обіцяний пробіг: Zeekr заявляє, що його авто може проїхати до 688 км на першій версії з батареєю 75 кВт·год, і до 870 км на другій версії з батареєю 100 кВт·год. Але ці дані відповідають китайському циклу CLTC, який набагато оптимістичніший за європейський.
  • Проблеми з реальними витратами: Для такого великого і потужного автомобіля з масою 2,6 тонни, заявлена середня споживана потужність в 13 кВт·год на 100 км виглядає малоймовірною.

Що з ціною?

Ціну для Європи виробник ще не розкрив, але якщо вона буде близько 25 000 євро, це буде досить приваблива пропозиція. За такою ціною покупці зможуть пробачити деякі недоліки автомобіля і насолоджуватися його перевагами. Однак ми сумніваємося, що базова ціна буде такою доступною, скоріше за все, вона буде значно вищою.

Цікавий факт

Зовнішній вигляд і характеристики Zeekr 007 GT, безсумнівно, привабливі, але компанія явно намагається використати недолік інформації та непорозуміння з боку покупців, щоб продати машину з не зовсім чесними даними. Як би там не було, це ще раз нагадує нам, як важливо перевіряти обіцянки виробників перед покупкою, особливо у світі нових технологій.