
Цей автомобіль буде меншим за розміром, ніж Ram 1500, і змагатиметься з такими моделями, як Toyota Tacoma. Хоча Stellantis не назвав точні терміни у своїй записці, профспілка UAW оголосила, що новий середньорозмірний пікап почне випускатися у 2027 році, і якщо інший виробник не використовуватиме завод Stellantis для свого виробництва, йдеться, ймовірно, про новий пікап Ram.
Що відомо про завод і плани Stellantis?
Завод у Белвідері є частиною холдингу Chrysler (тепер Stellantis) з 1960-х років. З 2017 по 2023 рік тут виробляли популярний кросовер Jeep Cherokee, для зборки якого було залучено 1,350 працівників. Однак з 2023 року завод не працював. Раніше Stellantis планувала модернізувати його для випуску електричних автомобілів, але через зниження попиту в галузі та можливе негативне ставлення адміністрації Трампа до електромобілів плани були переглянуті.
Тепер Stellantis використовує завод у Белвідері для виробництва нового середньорозмірного пікапа Ram, який стане наступником Dodge Dakota, пікапа, виробництво якого було зупинено у 2011 році. Компанія вела переговори з профспілкою UAW кілька місяців, і після загрози страйку сторони досягли компромісу. Згідно з угодою, Stellantis зберігає свої існуючі потужності і запустить новий продукт — середньорозмірний пікап Ram на заводі в Белвідері.
Як виглядатиме новий пікап Ram?
Новий пікап Ram буде меншим за розміром, ніж Ram 1500, але наразі його зовнішній вигляд і технічні характеристики залишаються в секреті. Можливо, пікап повторить зовнішній стиль і силові установки свого попередника, Dodge Dakota, або запропонує більш компактні двигуни, можливо, з гібридною силовою установкою для покращення паливної економічності. Генеральний директор Ram, Тім Куністкіс, вже заявив, що бренду потрібен конкурент для Toyota Tacoma, якщо він хоче залишатися конкурентоспроможним, і ми можемо очікувати, що новий пікап Ram не поступатиметься за можливостями іншим середньорозмірним пікапам на ринку.
Чи буде це електромобіль?
Не варто очікувати, що новий пікап Ram буде схожий на Ram 1000, який продається на інших ринках, оскільки це автомобіль на базі легкового автомобіля. Новий пікап може бути побудований на платформі STLA Large, що зробить його технічно уніфікованим автомобілем з конструкцією кузова типу унібоді, або використовувати архітектуру STLA Frame, запозичену від Ram 1500 Ramcharger. Обидві платформи призначені для електричних автомобілів, але Stellantis раніше заявляла, що адаптує їх для автомобілів з двигунами внутрішнього згоряння, якщо це буде потрібно. У разі попиту на електромобілі, новий середньорозмірний пікап Ram може стати повністю електричним.
Що чекає ринок?
З'явлення нового середньорозмірного пікапа Ram у 2027 році може суттєво вплинути на конкуренцію в сегменті, особливо на фоні зростаючого інтересу до електричних та гібридних автомобілів. Якщо Stellantis вдасться запропонувати конкурентоспроможний та практичний пікап, який буде поєднувати потужність та економічність, це може стати серйозним кроком у боротьбі з такими автомобілями, як Toyota Tacoma та іншими популярними середньорозмірними пікапами.
Окрім того, запуск цього пікапа відкриє нові можливості для Stellantis, які зможуть привернути увагу як традиційних покупців пікапів, так і тих, хто зацікавлений у гібридних та електричних моделях. Показники продажів у найближчі роки можуть стати важливим індикатором того, наскільки вдалою була вибрана компанією стратегії для цього нового проекту.