
Що там по грошах?
Перед тим як перейти до тесту, варто сказати, що електромобілі загалом коштують немалих грошей. У випадку з ID.7 йдеться про значні суми, які потрібно заплатити за батареї, зарядні пристрої та інші компоненти, що забезпечують ту саму електроенергію. Насправді, за ці гроші можна було б придбати досить непоганий дизельний автомобіль з чудовими показниками економії пального.
Реальний пробіг — правда чи міф?
Заявлений Volkswagen результат — 941 км на одному заряді з акумулятором на 86 кВт⋅год — звучить майже як сенсація. Але, як виявилось, не все так просто. Усі ці кілометри були пройдені на трасі з постійною швидкістю 29 км/год, що майже неможливо відтворити в реальному житті. Це не дальній рейс, і не щоденна поїздка по місту. Звичайні водії просто не їздять такою швидкістю, а в реальних умовах електромобіль з такою батареєю не покаже такий самий результат.

Порівняння з реальним життям
Для розуміння, наскільки це нереально, уявіть собі поїздку на дизельному автомобілі, наприклад, Audi A4. З тією ж відстанню, але з звичайною їздою по автобанах і з більшою середньою швидкістю, автомобіль на дизелі може подолати близько 850 км, не потребуючи додаткових зупинок на заправку. А ось ID.7, за тих самих умов, потребуватиме не тільки набагато більше часу, але й численних зупинок на зарядку.
Проблеми з електромобілями: реальність
Насправді електромобілі можуть бути хорошими для міських поїздок, але якщо ми говоримо про дальні маршрути або в умовах підвищених навантажень, вони не можуть конкурувати з традиційними автомобілями з двигунами внутрішнього згоряння. Суть у тому, що електромобілі потребують занадто багато часу на зарядку, а зарядних станцій з потрібною потужністю все ще дуже мало. Це сильно обмежує їхні можливості, особливо в більш віддалених районах.
Що потрібно для реальної заміни?
- Необхідні батареї з набагато більшою енергетичною щільністю. Щоб конкурувати з бензиновими або дизельними автомобілями, батареї повинні бути значно легшими, але при цьому містити набагато більше енергії.
- Потрібні технології зарядки, які забезпечать швидку подачу енергії, а не десятки хвилин очікування на станції.
- Необхідна абсолютно нова інфраструктура — електричні мережі повинні бути здатні підтримувати безліч автомобілів, які одночасно заряджаються на станціях по всій країні.
- Необхідно збільшити виробництво енергії, щоб задовольнити зростаючий попит на електричну енергію, викликаний масовим переходом на електромобілі.

Підсумок: що нас чекає?
Усім, хто сподівається, що найближчим часом електромобілі зможуть зрівнятися з звичайними автомобілями, ще доведеться трохи почекати. На даний момент електромобілі з їхніми реальними можливостями — це швидше щось для обмежених застосувань, ніж повноцінна заміна для всіх. Усі ці спроби Volkswagen та інших виробників показати неймовірні цифри лише ще раз підтверджують, що на практиці електромобілі просто не можуть конкурувати з традиційними автомобілями. Нам потрібно набагато більше технологічних проривів, щоб це стало можливим.