
При реальному витраті менше ніж 6 л/100 км і баку об’ємом 66 л (трохи більше ніж 60 л чистого палива) ви спокійно могли проїхати понад 1 000 км за раз — і це був справжній «народний мерседес», без сорому й докорів.
Що змінилося за 15 років?
Сьогодні Mercedes робить ставку на нову «вхідну» модель — CLA у варіації 250+ EQ за €56 300. Автомобіль виріс до 4 723 мм, отримав електродвигун на 272 к. с., розгін до 100 км/год за 6,7 с і «паперовий» запас ходу до 923 км (на практиці хоча б 600 км — і то добре). Максималка трохи впала до 210 км/год.
Ціна vs відчуття «преміум»
- Ціна злетіла майже на €15 000 порівняно з попередньою «базою» CLA.
- У «базі» йдуть 17-дюймові колісні диски та пара невеликих екранів: 12,3″ приладова панель і 14″ медіа-екран.
- На жаль, другий такий же екран перед пасажиром прибрали — його місце зайняв пластиковий «декор», щоб заощадити кілька сотень євро.
І якщо раніше Mercedes вмів створювати у «бюджетних» версій відчуття якості, то зараз салон ніби з дешевих панелей: забагато глянцю, забагато зірочок у дизайні, і відчуття «вау» немає навіть при мінімальній доплаті.
Конфігуратор: пастка на €12 500
Додайте зручні опції — більше «електронних» пакетів, 18–19-дюймові колеса, шкіряне оздоблення — і лічильник миттєво підстрибує ще на €12 500. При цьому маса зростає до 2,055 т, що погіршує динаміку, витрату та керованість.



Мій вердикт: Mercedes CLA нового покоління — цікава «іграшка», але у порівнянні з попередниками це радше крок назад: тепер за «преміальність» просять надто багато, а дають менше елементів комфорту й солідності.