
Від «дешевки» до європейського бестселера
Ще до пандемії багатьох збентежувала простота дизайну та не надто висока якість оздоблення. Sandero стартував від близько 4 500 € проти 11 400 € у Skoda Fabia. Однак з часом Dacia покращила матеріали, освіжила зовнішній вигляд моделей і запропонувала чесну комплектацію.
Цікавий факт
- Перший Logan розійшовся накладом майже 100 000 автомобілів за рік.
- У 2024-му Sandero став найпродаванішим автомобілем в Європі.
Історична позначка — 8 000 000 автомобілів
Нещодавно в Міовені зійшла з конвеєра восьмимільйонна Dacia — яскраво-синій кросовер Bigster з 1,2-літровим мотором потужністю 140 к. с. Завдяки mild-hybrid витрата пального на трасі не перевищує 6 л/100 км — гідний показник для SUV.
Реінвестиції та плани на майбутнє
На відміну від багатьох брендів, що вкладають мільярди в збиткові електромобілі, Dacia діє обережно: розширює виробничі потужності та зберігає приємні ціни. Сьогодні Sandero можна купити від 17 800 €, а Bigster — від 22 000 €. Для порівняння, Skoda Karoq з її літровим мотором і 115 к. с. обійдеться від 28 500 €.
Схоже, що позначку в десять мільйонів автомобілів Dacia подолає ще швидше. Якщо ви практичний водій з обмеженим бюджетом, Dacia залишається одним із найвигідніших виборів на ринку.