
Ці машини завжди отримують трохи більше кінських сил, полегшені деталі та поліпшену аеродинаміку — і, звісно, зростаючу ціну, доступну лише тим, хто вже має хоча б одного «коня» з Маранелло.
Що нового в 296 Speciale?
Секрет — гібридна установка: 2,9‑літровий V6 з турбінами + електродвигун. Разом це дає 880 к. с. (приблизно 647 кВт), які передаються виключно на задню вісь через оптимізовану 8‑ступеневу коробку.
- Розподіл потужності: 700 к. с. від ДВЗ і 180 к. с. — від електродвигуна.
- Розгін 0–100 км/год за 2,8 с, 0–200 км/год — за 7 с.
- Маса купе зменшена на 60 кг (до 1 410 кг), кабріолету — на 50 кг.

Технічні фішки
Під капотом — блок з гоночної версії 296 Challenge, алюмінієві поршні та титанові шатуни від гіперкара F80. Електродвигун отримав посилене охолодження, що дозволило підняти його віддачу з 165 до 180 к. с. На кузові та в дисках панує вуглепластик, завдяки якому Speciale встановлює рекорд: 1,6 кг маси на одну кінську силу.
А як поводиться на треку?
Трохи цифр:
- Коло на тестовому треку Fiorano — 1 хв 19 с (на 2 с швидше за базову 296 GTB).
- Прижимна сила на швидкості 250 км/год — 435 кг.
- Гальмівний шлях зі 200 км/год — всього 106 м.

Моя думка
Чесно кажучи, цей Ferrari — справжній феномен: поєднання класичної італійської душі та сучасних технологій. Особливо круто, що інженери не побоялися залишити задній привід, довівши його до межі. Тільки уявіть, що це — намагатися втримати майже 900 «коней» на одній осі!