
Німецький журналіст Holger Preiss явно намагався зробити позитивний огляд електричного Elroq, але сухі факти виявилися сильнішими. Обіцяні 580 км запасу ходу в реальності перетворилися на 359 км, а середній витрата зросла з 15,2 до 22,7 кВт·год/100 км — майже в півтора раза більше заявленого.
Час заряджання: не для нетерплячих
Максимальна потужність заряджання заявлена 170 кВт, однак під час тестів Elroq «видав» лише 95 кВт. Заправка від 10% до 80% займає близько години, а не кілька десятків хвилин, як можна було сподіватися.
Бензиновий Karoq: класика, перевірена часом
- Витрата палива: 7 л/100 км
- Запас ходу: 700 км
- Час заправки: кілька хвилин
З баком 50 л бензину Karoq проїжджає майже вдвічі більше, ніж Elroq на одній зарядці, і це при швидкості до 210 км/год та потужності всього 150 к.с.
Ціна та амортизація
У Німеччині Karoq коштує близько €38 180, а Elroq — €43 900. З урахуванням швидкої втрати вартості електромобілів після чотирьох років (та гарантії на батарею 8 років або 160 000 км), Karoq втрачає в ціні трохи повільніше: прогнозована вартість після 4 років — €30 634 проти €31 859 у Elroq.
Моя думка
Не можу не відзначити: хоч Elroq і сучасний, але поки ця «електроштука» поступається перевіреному бензиновому SUV. Звісно, електромобілі — майбутнє, але поки вони програють в економіці, зручності та… елементарній чесності цифр.