
Що там з грошима?
За словами Янії, спочатку він хотів відправити Cybertruck морем, але судноплавні компанії категорично відмовилися брати на борт таку велику «батарейку» з міркувань безпеки. У підсумку довелося скористатися авіадоставкою до Італії — а це дуже дорогий варіант, до того ж потім знадобилося транспортування на трейлері та інші маніпуляції.
Щоб легально поставити автомобіль на облік, блогер обрав найпростіший шлях: зареєстрував Cybertruck в Албанії. Як з’ясувалося, там менше бюрократії і немає таких жорстких обмежень, як в інших країнах ЄС. Але навіть так довелося «допрацьовувати» кузов, наприклад, обклеювати сталеві гострі грані гумовими накладками.
Проблеми з зарядкою
Вже в Європі спливли неприємні нюанси. Американські Tesla оснащуються портом NACS, а тут прийнятий стандарт CCS, тож через звичайну зарядну станцію Cybertruck не підзарядити. Адаптери існують, але не всі коректно працюють з батареєю на 123 kWh, особливо коли заряд опускається до критичного рівня. Сервісні центри на континенті не навчені працювати з такою моделлю, і офіційного програмного забезпечення «під Європу» поки немає. При цьому навігація продовжує думати, що машина їздить десь у Каліфорнії.

Чому так сталося?
Tesla випускає Cybertruck тільки для США, де функціонує власна мережа станцій Supercharger із тим самим NACS-роз’ємом. Виведення моделі на європейський ринок вимагає отримання сертифікатів, облаштування виробництва і адаптації авто до місцевих стандартів. Янії фактично перевіряє на власному досвіді, наскільки цей процес складний і дорогий.
Щасливий фінал чи продовження історії?
Машина вже їздить Великою Британією на албанських номерах і періодично з’являється в соцмережах власника. Можливо, скоро ми побачимо її у знаменитих драг-заїздах з іншими суперкарами на каналі Carwow. До речі, Янії натякнув, що може обклеїти Cybertruck у рожеву плівку, щоб порадувати свою доньку (а заодно й виділитися з натовпу).
Отже, якщо ви теж хочете привезти Cybertruck «прямо зараз», готуйтеся до величезних витрат, невирішених технічних питань і необхідності оформлення всього в обхід класичних схем. Янії довів, що це можливо — але, здається, не надто варте зусиль.