
Результат? Більше 1 000 «коней» та абсолютно надзвичайний крутний момент! Раніше така потужність асоціювалася з гіперкарами, ціна яких складає мільйони євро, але тут у нас цілком «доступне» рішення (по міркам тюнінг-спільноти, звісно).
Цікаво, що попередник цієї «мегазили» без компресора коштував близько 21 000 євро. Нагнітач обходився ще десь у 9 100 євро, що разом давало суму близько 30 000 євро за «комплект». Цього разу говорять про ціну близько 32 000 євро (з урахуванням усієї модернізації), але точних цифр поки немає. Зате відомо, що Ford дає гарантію на два роки або 39 000 км — правда, користуватися цим чудовиськом на дорогах загального користування офіційно не можна, вже занадто він «брудний» з точки зору вихлопу.
Для тих, хто хоче їздити по вулицях
Якщо 7,3-літровий варіант занадто суворий для вашого гаража, то Ford також пропонує «м'якший» — 5,0-літровий V8 з нагнітачем Whipple. Його потужність оцінюється в районі 811 л.с., що все одно вражає. Причому в цьому випадку виробник дозволяє виїжджати на дороги загального користування без проблем із законом. Такий мотор обійдеться в районі 18 200 євро, теж з фірмовою гарантією (два роки або 39 000 км). Для нового заводського мотора з такою потужністю ціна виглядає дуже спокусливо!



Що ще варто знати
- Обидва двигуни будуть доступні в четвертому кварталі цього року, але сам компресор Whipple можна купити вже зараз.
- При установці нагнітача в авторизованому центрі Ford гарантія збільшується до трьох років або 58 000 км.
- Доставка в Європу можлива, але слід враховувати логістику — за одну ніч агрегат, швидше за все, не прилетить.
- 7,3-літровий V8 отримав прізвисько «Megazilla 2.0» — майже як суперзлодій із блокбастера.
Моя думка на десерт
Зрозуміло, що для звичайних поїздок на роботу така махіна надмірна. Але якщо ваша мрія — бути власником потужного «серця» від Ford у своєму проектному авто або на гоночному треку, то зараз саме час. З «тисячником» під капотом ви легко заткнете за пояс багатьох відомих конкурентів. І погодьтеся, звучить круто: «У мене двигун на тисячу коней від Ford, та ще й з гарантією!»