
П’ять років тому італійці сміливо відмовилися від звичного ДВС, представивши модель 500 виключно в електричному виконанні. Здавалося, це стане початком нової ери міських авто — але реальність виявилася значно буденнішою. Попит на «зелений» Fiat страждав через космічні цифри в прайс-листі та скупу інфраструктуру, а оптимістам лишалися хіба що гарні новини для настрою.
Відродження мотора — і різке падіння ціни
І ось Fiat визнає помилку: модель 500 повертається до бензинового двигуна 1,0 FireFly (70 к. с.) із традиційною «механікою». А оголошена стартова ціна — всього 16 900 € — виглядає шокуюче привабливо на тлі торішнього «електрика» від 29 950 €.

Що у базі за ці гроші
- Двигун 1,0 FireFly: скромні 70 к. с., але для міста більш ніж достатньо.
- Механічна коробка передач: керування без гаджетів і сюрпризів.
- Комплектація «Pop»: усе найнеобхідніше — кондиціонер, мультимедіа та подушки безпеки.
Редакційна думка та несподіваний факт
Цікаво, що навіть із урахуванням європейських пільг на «зелений» транспорт цей електрокар не зміг перегнати бензинових «побратимів» за ціною. Схоже, у гонці технологій слово «доступність» іноді звучить голосніше за будь-які PR-ходи. А чи знали ви, що перші бензинові «500» в Італії продавалися менше ніж за 10 000 €? Зовсім інша епоха, але дух ощадливості залишився незмінним.

Перспективи
Чи стане ця стратегія хітом? Якщо Fiat справді налагодить випуск 100 000 автомобілів на рік і дилери збережуть оголошену ціну, можливо, саме «деелектрифікація» виявиться найдієвішим способом подолати ціновий бар’єр. Чекаємо осіннього старту, але вже зараз видно: цей крок може виявитися кориснішим за будь-яку революцію.