Авто новини світу: Ferrari Purosangue — отзыв из-за гальм на automotive24.com.ua

Феррарі нарешті згадали про гальма Purosangue — але зробили це пізніше, ніж варто було

У власників Ferrari Purosangue, другого за продажами автомобіля бренду, з’явився привід нервувати

twitter facebook whatsapp linkedin

У США відкликають 541 авто, виготовлене з 25 липня 2022 по 18 лютого 2025 року. Причина — дивна й неприємна для сучасних електронізованих машин: може трапитися коротке замикання між проводом живлення блоку запобіжників і підставкою для ноги переднього пасажира. Це може призвести до раптового зниження ефективності гальм або до включення стоп-сигналів, навіть якщо водій зовсім не натискає на педаль.

Чому це особливо помітно

У Ferrari, де під капотом 725 кінських сил, а вага — близько двох тонн, такий «електронний глюк» — не просто баг, а потенційно небезпечна історія. Уже надходили повідомлення з Китаю про раптову втрату гальмівної здатності — у таких обставинах навіть найдосвідченіший водій втрачає частину впевненості.

Що зробили

Рішення просте і трохи кумедне: техніків попросили встановити між блоком запобіжників і підніжкою пластикову прокладку, щоб механічно виключити контакт. Ferrari каже, що дізналася про проблему на початку липня, коли на неї поскаржилися з Китаю, але на практиці виходить, що конструктивна помилка існувала майже три роки. Можна припустити, що на виробництві її швидко усунули для нових машин, а з раніше випущеними діють повільніше — але це лишень припущення, а не офіційне підтвердження.

Що важливо власникам

Ремонт буде безкоштовним, і до сервісів потраплять також європейські автомобілі. Сам факт першої відкличної кампанії для Purosangue в якійсь мірі заспокоює: серйозних накопичених проблем у моделі поки не зафіксовано, і це натякає, що загалом конструкція тримається, просто цей вузький слабкий елемент виліз пізніше.

Моя думка

На тлі того, як сучасні авто дедалі більше залежать від електроніки, подібні «дрібниці» можуть стати фатальними. Навіть суперкар з 725 силами не пробачить прогалини в софті чи електроніці, бо коли маса знаходиться в русі, помилка спрацьовує за долі секунди. Було б краще, якби це помітили раніше, але принаймні не закрили на це очі повністю.

Цікавий факт

Переходячи на електронне управління гальмами (brake-by-wire), можна зекономити вагу і точніше налаштовувати системи стабілізації, але водночас це робить машину вразливою до тонких «збійок» в електромережі — саме це і показує приклад Purosangue.