
Якщо вам здається, що свіженька Škoda Fabia давно вже не бюджетний хетчбек, ви маєте рацію: стартова ціна близько ≈17 500 € за базову версію з атмосферним 1,0 л двигуном на 75 к. с. уже нікого не дивує. Трохи менше чотирьох метрів довжини вистачає для міста, але в тривалі поїздки з середнім багажем (≈315 л) буде трохи тіснувато.
А от у Tata Altroz в Індії, яка зберегла довжину трохи понад 4 м (≈4 020 мм), усе зовсім інакше: після фейслифтингу ціна стартує від ≈7 400 €, і це не жарт — колись саме стільки коштували наші Logan та Sandero.
Що нового у Tata Altroz
Незвично, що в цьому “фейслифтингу” не обмежилися лише бамперами та фарами. Виробник оновив:
- дизайн боковин і дверей;
- литі диски до 16 дюймів (≈40 см) з новим візерунком;
- цифрову “приборку” та мультимедійну панель 10,25″;
- двоколірне кермо й вдосконалену панель клімат-контролю;
- кут відкриття задніх дверей до 90° для зручнішого посадження;
- шість подушок безпеки вже в базовій комплектації.



Двигуни та трансмісії
Перевірені агрегати: 1,5 л дизель (90 к. с.) та два варіанти бензинової “двійки” — 74 к. с. (бензин/CNG) або 88 к. с. (лише бензин). Коробки передач на вибір: класичний 5-ступінчастий “автомат”, 6-ступінчастий “робот” або 5-ступінчаста “механіка”.
Враження та думка
Вважаю, що поєднання ціни й оснащення робить Altroz справжнім ретро-хітом, який повертає нас у часи доступних авто. Звісно, у європейських моделей є свої плюси — від суворіших стандартів безпеки до локального сервісу. Але факт, що за менше ніж 8 000 € можна отримати сучасний хетчбек, змушує задуматися, скільки ж ми тут переплачуємо.
Цікавий факт: в Індії поріг у 4 м довжини дає пільгову податкову ставку, тому всі масові моделі там проектують саме під ці розміри. А нам залишається лише позаздрити (або надихнутися) такому вибору!