
Від уламків до перемоги
Початковий Miata пішов на підвіску та кермове управління, а кузов «Жука» Пеннер купив за 100 $ (≈ 92 €). Кілька сотень євро на запчастини та зварювання — і автомобіль уже їздив. А коли друг запропонував турбо‑двигун за ~750 €, проєкт вийшов на новий рівень.
Секрети економії
- Пошук б/в на місцевих сайтах і в гаражах.
- Самостійне збирання рами з труб.
- Мінімум зайвого: тільки те, що реально потрібно для гонок.
Як він виграв
У Challenge оцінюють прискорення на 0,4 км (чверть милі), де «Жук» уклався в 13,3 с, автокрос і дизайн. Легкий кузов і «жирні» слики допомогли розірвати трек, а акуратний трейлер з панеллю з червоного дерева додав балів у конкурсі стилю.


Цікавий факт
Виявляється, класичний «Жук» розроблявся ще в 1930-х — і тепер слугує основою для сучасних ралійних монстрів. Хто б міг подумати?