
Замість чіткого фірмового стилю ми отримуємо щось, що важко асоціювати з відомими моделями Audi. Назва марки — ті ж заголовні літери без легендарних кілець, а перший серійний автомобіль отримав загадкове ім’я E5 Sportback, яке плутає в ряду звичних A4–A7.
Дизайн: «свинячий» натяк
Зовні E5 майже повністю повторює минулорічний концепт «E» — аж до критикуваного «хрюкаючого» носа, пофарбованого в провокативний колір. Якби концепт отримав захоплену реакцію, це можна було б назвати перемогою індустрії, але на практиці концепт залишився непоміченим, а серійна версія — це просто копія без удосконалень.
Габарити та платформа
- Довжина 4,88 м, колісна база 2,95 м — близько до універсалу A6 Avant.
- Побудований на китайській платформі ADP (Advanced Digitalized Platform) у співпраці з SAIC.
Технічні характеристики та динаміка
E5 — чистий електромобіль із чотирма варіантами потужності: 220 кВт (299 к. с.), 300 кВт (408 к. с.), 425 кВт (577 к. с.) та 580 кВт (787 к. с.). У найпотужнішій модифікації розгін до 100 км/год за 3,4 с. Але батареї на 80 або 100 кВт·год додадуть майже 1 000 кг до маси, тож очікуємо вагу понад 2,5 т.
Інтер’єр і фішки
Мінімалістичний салон із 27″ екраном і віртуальним асистентом AUDI Assistant більше нагадує Tesla, ніж Audi. Тут також є «Control Bar» — декоративний елемент, що реагує на стан автомобіля. Усе керування через дисплеї, фізичних кнопок майже немає.



Автопілот і терміни виходу
E5 Sportback оснащений лідаром і сенсорами для часткової автономії на трасі. Розроблений на 30 % швидше, ніж звичайні Audi, що, на мій погляд, підкреслює поспіх: деякі рішення явно потребують додаткового часу. Головним козирем може стати ціна, але її ми ще не знаємо.
Враження залишаються двоякими: з одного боку, масштаб і технології вражають, а з іншого — хочеться бачити в Audi більше характеру та оригінальності.