
На вершині лінійки електричних «Мерседесів» у 2025 році стоїть EQS-SUV — трирядний розкішний позашляховик, що конкурує з Rivian R1S, Lucid Gravity та Tesla Model X. Це не просто електрокар, а справжній флагман із безліччю технологічних фішок і дорогих матеріалів. Хоча в ньому є кілька недоліків, загальне враження залишається вражаючим.
Що нового?
- Стандартні доводчики дверей і чотиризонний клімат-контроль
- Опційні 22-дюймові AMG-диски
- Energizing Air Control Plus з HEPA-фільтрацією в комплектаціях Exclusive і Pinnacle
- Пакет «Розумні двері» з автоматичним відкриванням/закриванням

Моє враження
Ліtera «S» у назві «Мерседес» традиційно означає найвищий клас: S-Class, GLS-Class і седан EQS. Завдяки великій кількості екранів і дорогому оздобленню салон нагадує командний центр космічного корабля. Електромотори практично беззвучні, а якісна шумоізоляція робить поїздку містом і трасою схожою на політ над хмарами.
Запас ходу та динаміка
Базова версія EQS 450+ із заднім приводом оснащена батареєю 118 кВт·год і розвиває 355 к.с. (≈261 кВт) з 569 Н·м крутного моменту, що дає розгін до «сотні» за ≈5,8 с. Запас ходу — близько 520 км за циклом WLTP. Повний привід EQS 450 4Matic видає той самий показник потужності й 800 Н·м, прискорюється трішки швидше і долає до 502 км. Найпотужніша «звичайна» версія EQS 580 4Matic видає 536 к.с. (≈394 кВт) і 858 Н·м, розганяючи позашляховик до 100 км/год за 4,1 с і долаючи до 510 км. А топ-модель Maybach EQS 680 з 649 к.с. (≈477 кВт) і 949 Н·м пропонує близько 486 км запасу ходу.

Гіперскрін і ергономіка
Перша зустріч з EQS починається з величезного Hyperscreen — трьох вбудованих екранів загальною діагоналлю майже метр. З одного боку, це дуже ефектно, але іноді звичайного коліщатка гучності бракує. Часом хочеться, щоб частину панелі оздобили деревом або металом замість скла.
Що не ідеально?
- У вузьких поворотах відчувається значна маса — майже 2,7 т
- Гальма «пустуваті» на віддачу педалі
- Сидіння з електроприводом складаються повільно
- Третій ряд не надто зручний для посадки

Безпека та медіа
У комплекті — повний набір асистентів: екстрене гальмування, адаптивний круїз-контроль, контроль «сліпих» зон, паркувальні асистенти та 360° камери. За звук відповідає аудіосистема Burmester, а для пасажирів позаду доступна розважальна система та навіть точка Wi-Fi.
Кому підійде?
Якщо вам потрібен статусний трирядний електропозашляховик і ви готові платити від ≈100 000 € за базову версію, EQS SUV виправдає очікування. Складіть свій ідеальний варіант, але перед покупкою обов’язково загляньте до конкурентів — Lucid Gravity та Tesla Model X.