
BMW 7-Series — флагманський повнорозмірний седан німецького бренду, що випускається з 1970-х років. Сьоме покоління стартувало в 2023 році — і конкуренція серйозна: Mercedes-Benz S-Class, Lexus LS та Audi A8 не дрімають. Якщо ж ви думаєте, що головна «фішка» цього авто — керованість, ви недооцінюєте рівень його розкоші.
Новинки 2025 року
- Панорамний Sky Lounge LED дах тепер у стандартній комплектації для 740i та 750e;
- Оздоблення Fineline Black з металевою вставкою та фірмовими смужками M — без доплати;
- Оновлена система iDrive 8.5 і підсвічені повітроводи створюють особливу атмосферу.
Наша думка
7-Series — це не просто автомобіль, а справжній «люкс-мобіль» на колесах. Особливо вражає зона для пасажирів ззаду: 31-дюймовий екран, сидіння з регулюванням нахилу, підігрівом, вентиляцією та масажем, «м’яке» закривання дверей і аудіосистема рівня «мільйон доларів». В салоні можна й залишитися — щоразу відчуваєш себе королем дороги.

Передні сидіння теж комфортабельні, а інтер’єр надзвичайно тихий, ніби в бібліотеці. Єдине, що пробивається крізь шумоізоляцію, — потужне бурчання 4,4-літрового V8 у топ-версії. І чесно кажучи, іноді хочеться трохи порокотати мотором, ніж жити в абсолютній тиші.
Бензин, гібрид і електрика: три обличчя 7-Series
740i
- Привід: задній або повний;
- Двигун: 3,0-літровий рядний шестициліндровий з подвійним турбокомпресором + м’який гібрид;
- Потужність/момент: 375 к. с. / 540 Н·м;
- Витрата: ≈10,2 км/л у місті та ≈13,2 км/л на трасі;
- Розгін 0–100 км/год: 4,6 с;
- Ціна від ≈ €89 000.
750e (PHEV)
- Привід: повний;
- Двигун: той самий шестициліндровий + електромотор;
- Потужність/момент: 483 к. с. / 700 Н·м;
- Розгін 0–100 км/год: 4,6 с (за оцінкою виробника);
- Ціна від ≈ €98 000.
760i
- Привід: повний;
- Двигун: 4,4-літровий V8 з подвійним турбокомпресором + м’який гібрид;
- Потужність/момент: 536 к. с. / 750 Н·м;
- Витрата: ≈7,7 км/л у місті та ≈10,6 км/л на трасі;
- Розгін 0–100 км/год: 3,6 с;
- Ціна від ≈ €111 000.

i7: «зелений» монстр
Повністю електричний i7 доступний з заднім або повним приводом та батареєю ємністю 105,7 кВт·год. Запас ходу варіюється від ≈ 505 км (eDrive50 RWD на 19″ колісах) до ≈ 431 км (M70 AWD на 20″). Швидка зарядка до 80 % за ≈ 34 хв — реальність, не майбутнє. А в топовому M70 заховано до 650 к. с. і 1 015 Н·м — це вже не просто седан, це спорткар у кузові люкс!
Безпека та комфорт
У базовому пакеті Active Driving Assistant є: система запобігання фронтальних зіткнень, контроль «сліпих» зон, допомога при перестроюванні, адаптивні фари та «автоматичний дальній світлофор». Пакет Driving Assistance Professional додає «рукодружню» їзду на шосе й автоперестроювання. Шумоізоляція настільки досконала, що ззаду майже не чутно ні вітру, ні шин.
Зручність і простір
Якщо потрібно більше місця позаду, обирайте бензинову або гібридну версію — у них трохи більший багажник, ніж у EV-моделей. Проте навіть у i7 вантажний об’єм на рівні безпосередніх конкурентів — Mercedes-Benz S-Class та Genesis G90.

Висновок
Незалежно від силової установки, BMW 7-Series — це не просто засіб пересування, а справжній острівець розкоші та інновацій. Так, ціни від ≈ €89 000 до ≈ €111 000 можуть здатися «кусючими», але за ці гроші ви отримаєте найкраще у своєму сегменті. А якщо прагнете «зеленого» драйву та спортивної динаміки — i7 вже чекає у дилера.