
Випускається з 2000 року і вже понад два десятиліття займає почесне місце між компактним X3 і трирядним X7. У класі конкурентів у нього Mercedes-Benz GLE, Lexus RX та Genesis GV80.
Що нового в моделі
У 2024-му X5 отримав легкий фейс-ліфт: оновили фари, решітку радіатора та покращили «залізо» під капотом. У 2025-му вводять повністю світлодіодні фари зі статичною підсвіткою поворотів для версій sDrive40i, xDrive40i і гібридного xDrive50e. Топова «емка» X5 M залишається без змін.
Дизайн і враження за кермом
За кермом BMW нудьгувати не доведеться: чи то бензиновий двигун, плагін-гібрид або «монстр» M60i, X5 дарує спортивні емоції та плавний перехід між електрикою і бензином. Базові версії sDrive40i/xDrive40i відмінно збалансовані: «натиснув педаль — отримав задоволення». Гібрид xDrive50e розганяється майже як «шістка», а M60i — взагалі моторний, але без надмірної жорсткості.

Технічні «смаколики»
- sDrive40i / xDrive40i: 3,0 л рядна «шістка» + м’який гібрид, 375 к. с., 520 Н·м, витрата ≈10,2 / 8,7 л на 100 км.
- xDrive50e: та сама 3,0 л «шістка» + електродвигун, 483 к. с., 700 Н·м, комб. ≈4,0 л/100 км (≈58 миль на галон-екв.), чисто електрично до 64 км.
- M60i: 4,4 л V8 + м’який гібрид, 523 к. с., 750 Н·м, ≈13,8 / 10,7 л на 100 км.
- M Competition: та сама «вісімка», але 617 к. с., 750 Н·м, ≈18,1 / 13,1 л на 100 км.

Динаміка і практичність
X5 M розганяється до 100 км/год лише за 3,7 с — шалений результат для кросовера! M60i вкладається в 4,2 с, гібрид — в 4,6 с, а базові версії — в 5,2 с.
Комфорт і ґаджети
Інтер’єр стриманий, але величезні екрани (12,3″ + 14,9″), відмінна мультимедіа та звук можуть компенсувати це. Є бездротова зарядка, Apple CarPlay/Android Auto, адаптивний круїз-контроль та система автопаркування.

Ціни та висновки
Базовий sDrive40i стартує приблизно від €60 000, за гібрид xDrive50e попросять близько €67 000, а «заряджена» M Competition — понад €113 000. Якщо шукаєте «золоту середину», гібрид xDrive50e — найкращий вибір: економно й при цьому драйвово.