
Презентуємо Aston Martin Valhalla — першу модель із центральним розташуванням двигуна, оснащену модернізованим 4,0-літровим V8 із подвійним турбонаддувом. Цей агрегат, розроблений спільно з інженерами Mercedes-AMG, став найпотужнішим восьмициліндровим мотором в історії марки.
Унікальний V8 та гібридна система
Основою Valhalla є модернізований 4-літровий V8, який пропускає на 20 % більше повітря порівняно з мотором DBX 707, що дозволяє розвивати 817 к. с. До нього додаються три електромотори сумарною потужністю 248 к. с. — у підсумку гібридна установка видає 1064 к. с. Електромотори виконують три ключові функції: приводять колеса задньої осі, мінімізують турбо-лаг і миттєво підхоплюють крутний момент під час перемикань. Завдяки цьому Valhalla набирає 100 км/год за 2,5 с і розганяється до 350 км/год.
Шасі з «формульними» коріннями
Монокок із вуглецевого волокна в поєднанні з алюмінієвими підрамниками забезпечує Valhalla надзвичайну жорсткість та вагу лише 1655 кг. Передня підвіска за схемою штовхаючих тягань і п’ятиважільна задня були адаптовані з болідів «Формули-1» під наглядом Адріана Ньюї. Це гарантує вражаючу керованість та стійкість на високій швидкості.
Режими їзди й міський EV-режим
Водій може обирати між Sport, Sport+, Race та чисто електричним EV. У режимі EV Valhalla проїжджає до 13 км зі швидкістю до 130 км/год, що ідеально підходить для тихої та економічної їзди містом.



Аеродинаміка та система охолодження
Активні спойлери спереду та ззаду автоматично налаштовуються залежно від швидкості та маневрів: у режимі Race заднє антикрило піднімається на 25 см, створюючи притискну силу до 600 кг. Для ефективного відведення тепла встановлено п’ять радіаторів: три для ДВЗ, один для високовольтної системи гібриду та ще один для батареї. Потоки повітря спрямовуються через бокові воздухозабірники й дефлектори на даху.
Гальма та керованість
Valhalla обладнаний карбоново-керамічними гальмівними дисками найбільшого діаметра серед моделей Aston Martin, доповненими системою повітряного охолодження та активним аеродинамічним гальмом. Це дозволяє буквально «впиватися» в асфальт під час гальмування та зберігати неймовірну динаміку.


Дизайн і ексклюзивність
Незважаючи на гоночну начинку, Valhalla зберігає елегантність фірмового стилю: впізнавальна решітка радіатора, чіткі лінії кузова й елементи з матового або глянцевого вуглеволокна підкреслюють його ексклюзивність. Клієнти можуть обрати унікальні кольори та розкішну обробку інтер’єру за власним смаком.
Плани виробника
Aston Martin випустить лише 999 екземплярів Valhalla. Доставки стартують у другій половині 2025 року, а ціна відповідатиме найвищому преміум-класу суперкарів.
Підсумок
Aston Martin Valhalla — це новий етап для бренда: поєднання передових «формульних» технологій і гібридної потужності створює авто, яке вражає не лише цифрами, а й емоціями за кермом. Ми з нетерпінням чекаємо перших відгуків власників і незалежних тест-драйвів.