Aston Martin Valhalla: Гібридний суперкар майбутнього | automotive24.com.ua

Aston Martin Valhalla: гібридний суперкар

Новий гібридний суперкар Valhalla від Aston Martin вражає своїми характеристиками: 1064 к.с., притискна сила у 1300 фунтів та обмежена швидкість понад 200 миль/год

twitter facebook whatsapp linkedin

Це перший середньомоторний автомобіль бренду, основою якого є вдосконалений 4,0-літровий V8 із двома турбокомпресорами. Цей двигун, розроблений спільно з Mercedes-AMG, став найпотужнішим в історії Aston Martin.

Найпотужніший V8 від Aston Martin

Серцем Valhalla є вдосконалений 4,0-літровий V8. Його було перероблено, щоб забезпечити на 20% більший потік повітря порівняно з двигуном DBX 707. У результаті потужність двигуна становить 817 к.с. Додатково двигун працює в парі з трьома електродвигунами, які додають ще 248 к.с., доводячи загальну потужність до вражаючих 1064 к.с.

Електродвигуни виконують кілька функцій: забезпечують повний привід, усувають турбо-лаг і додають крутний момент під час перемикання передач. Крім того, вони дозволяють Valhalla рухатися заднім ходом, що робить трансмісію легшою та простішою. Розгін до 100 км/год займає лише 2,5 секунди, а максимальна швидкість сягає 350 км/год. Це справді вражаючі показники.

Шасі, натхненне Формулою-1

Valhalla побудовано на монококу з вуглецевого волокна з алюмінієвими підрамниками. Підвіска передньої осі виконана за принципом штовхальних тяг, як у болідах Формули-1, а задня підвіска — п’ятиважільна. Такий підхід забезпечує високу жорсткість кузова і порівняно невелику вагу — лише 1655 кг. Цей автомобіль увібрав у себе технології Valkyrie, які були розроблені за участю легендарного Адріана Ньюї.

Режими водіння включають Sport, Sport+, Race та EV. Кожен із них змінює жорсткість адаптивних амортизаторів. У режимі EV автомобіль може проїхати до 13 км на швидкості до 130 км/год, що ідеально підходить для міської їзди.

Аеродинаміка та охолодження

Активна аеродинаміка Valhalla включає передні та задні спойлери, які автоматично регулюються залежно від швидкості та дорожніх умов. У режимі Race заднє антикрило піднімається на 25 см, створюючи притискну силу у 600 кг. Ця система не лише покращує керованість та зчеплення з дорогою, але й підтримує стабільний баланс автомобіля на високих швидкостях.

Для охолодження передбачено безліч радіаторів: три для двигуна, один для високовольтної системи та один для батареї. Крім того, потоки повітря спрямовуються до інтеркулерів через повітрозабірники на даху та бокові радіатори.

Гальмівна система та керованість

Valhalla оснащено найбільшими карбон-керамічними гальмами в історії Aston Martin. Гальмівна система доповнена повітряним охолодженням та аеродинамічним гальмом.

Елегантність та ексклюзивність

Попри спортивні амбіції, Valhalla зберіг упізнаваний стиль Aston Martin. Фірмова решітка радіатора та лаконічний дизайн роблять автомобіль не лише функціональним, а й надзвичайно привабливим із точки зору дизайну. Клієнти можуть обрати покриття з вуглецевого волокна з матовим або глянцевим ефектом, а також додати кольорові варіанти.

Майбутнє Valhalla

Aston Martin планує випустити лише 999 екземплярів Valhalla, перші з яких почнуть поставлятися у другій половині 2025 року. Вартість поки що не розкривається, але очікується, що вона відповідатиме преміальному сегменту. У цьому ніхто не сумнівається.

Висновок

Valhalla символізує новий етап в історії Aston Martin. Цей середньомоторний гібридний суперкар відкриває двері в майбутнє бренду, пропонуючи унікальне поєднання потужності, керованості та комфорту. Aston Martin Valhalla — це не просто автомобіль, це витвір мистецтва, створений для тих, хто цінує ексклюзивність та високі технології. А ми з нетерпінням чекаємо на відгуки перших власників цього авто.