
Що там по грошах?
Діапазон цін у 2025 Outback, як і у більшості конкурентів, немаленький. У США «база» коштує трохи більше 30 000 доларів, що приблизно відповідає 28 000 євро. Але давай прикинемо ціни на різні комплектації приблизно (розклад у євро я даю на око, щоб було зрозуміло, до чого готуватися):
- Base: від 28 000 євро
- Premium: від 31 000 євро
- Onyx Edition: від 35 000 євро, а версія Onyx XT (з турбомотором) — 38 000 євро
- Limited: близько 36 000 євро (42 000, якщо вибрати турбо)
- Touring: приблизно 39 000 євро (або 41 000, якщо XT)
- Wilderness: близько 39–40 000 євро, оскільки тільки з турбомотором
Це приблизний розкид, і в різних регіонах підсумковий цінник може трохи змінюватися, але загальна картина плюс-мінус така.

Що змінили у 2025 році?
Чесно кажучи, глобальних нововведень порівняно з попереднім роком небагато. Основні зміни стосуються комплектації Limited, яка тепер порадує:
- підігрівом керма
- вбудованою GPS-навігацією
- люком у даху
- системою контролю за увагою водія (відволікся — отримай сигнал)
Все інше у Outback залишилося приблизно таким самим, як і було, але поганим це не назвеш, адже сама по собі машина дуже вдала.
Про двигуни та витрати палива
На всіх версіях Outback є беззаперечний повний привід і варіатор (CVT), що стало вже традицією для Subaru. У "базі" під капотом розташовується 2,5-літровий опозитний двигун потужністю 182 к.с. (246 Н·м). Його витрата палива становить близько 9,0 л/100 км у місті та 7,3 л/100 км на трасі (приблизно відповідає 26/32 mpg).

Апгрейд — це 2,4-літровий турбомотор з 260 к.с. (367 Н·м). З ним, звичайно, приємніше обганяти на трасі, але й витрати вищі: приблизно 10,7/8,1 л/100 км у місті/на трасі (відповідає 22/29 mpg). У "дикій" версії Wilderness — вона йде тільки з турбо — цифри трохи гірші: 11,2/9,0 л/100 км (21/26 mpg). Втім, якщо потрібні справжні позашляхові вилазки, така плата цілком виправдана.
Наскільки він швидкий?
Якщо хочеться жвавості, бери Outback з турбомотором. Як приклад: ми колись тестували Outback Onyx XT зразка 2020 року, і він показав розгін 0–96 км/год за 5,9 секунди — це дуже бодро для машини такого класу. А ось з атмосферником (без турбіни) Outback Touring, наприклад, набирає 96 км/год за 8,6 секунди. Різниця відчутна, особливо при обгонах на трасі.
Що всередині?
Outback завжди відрізнявся містким салоном — спереду місця повно, ззаду теж непогано, і багажник загалом радує. Порівняно, скажімо, з Chevrolet Blazer або Honda Passport, Outback конкурує гідно. Сподобається тим, хто часто везе спортинвентар або кладе на дах велосипеди (рейлінги йдуть уже в базі).

У мінімальній комплектації є два невеликі 7-дюймові екрани для мультимедіа, всього один USB-порт спереду і 4 динаміки. Аудіосистема прямо кажучи скромна. Зате у більш дорогих версіях (Premium, Limited тощо) йде великий 11,6-дюймовий дисплей з навігацією, Wi-Fi, покращена акустика на 6 або 12 динаміків і кілька USB-портів (включаючи другий ряд).
Сенсорний екран проти кнопок
Багато хто відзначає, що Subaru могла б залишити більше фізичних кнопок — адже частину функцій тепер запихнули в сенсорне меню. Особисто мені іноді простіше натиснути звичайну "крутилку", ніж тикати в екран на кочках. Але, мабуть, таку моду нині обирають у багатьох брендах.
Безпека — на рівні
Subaru відома своїми системами активної безпеки, і Outback 2025 не виняток. EyeSight включає в себе:
- адаптивний круїз-контроль
- удержання в смузі
- автоматичне екстрене гальмування
- автоматичний дальній світло
У дорожчих комплектаціях додаються моніторинг сліпих зон, система запобігання зіткнень при русі заднім ходом і функція екстреного маневру. До речі, за 2024 рік Outback отримав рейтинг Top Safety Pick від IIHS, і, цілком ймовірно, що у 2025 році він збереже високий рівень.

Комплектації: короткий огляд
Outback доступний у кількох варіантах: Base, Premium, Onyx Edition, Limited, Touring і Wilderness. Деякі з них (Onyx, Limited, Touring) ще мають версії XT з турбомотором.
- Base — 17-дюймові колеса, скромна мультимедіа (два екрани по 7 дюймів), тканинна обивка і всього чотири динаміки. Приблизно 28 000 євро.
- Premium — додаються регулювання сидінь з електроприводом, підігрів, двозонний клімат і великий 11,6-дюймовий тачскрін. Приблизно 31 000 євро.
- Onyx Edition — чорні 18-дюймові диски, вологостійка обивка (з прикольною зеленою прострочкою), безключовий доступ, електропривід багажника. Ціна близько 35 000 євро, а Onyx XT (з турбо) — близько 38 000 євро.
- Limited — 18-дюймові колеса, шкіряний салон, електрорегулювання сидіння пасажира, підігрів керма, пам'ятна настройка водійського місця, підігрів задніх сидінь, вбудована навігація і система контролю відволікання водія. З "атмосферником" близько 36 000 євро, з турбо — 39 000–40 000 євро.
- Touring — "топ" у преміум-сегменті: шкіряні сидіння з Nappa, підігрів і вентиляція передніх сидінь, аудіосистема Harman Kardon (12 динаміків), плюс хромовані дзеркала і ручки. Приблизно 39–41 000 євро. XT-версія буде ще дорожче.
- Wilderness — найбільш "позашляховий" Outback, відразу з турбомотором, збільшеним кліренсом, захистом днища і шинами для бездоріжжя. Виглядає брутально, особливо з золотистими акцентами і ексклюзивними кольорами. Коштує від 39–40 000 євро.
Наш вибір та особисті думки
З усіх варіантів особисто мені сподобався Onyx Edition XT: у нього класний зовнішній вигляд, турбомотор, потужна аудіосистема і водостійка обивка. До того ж за ціною він ще не йде в божевільний космос. Якщо ж ви плануєте реально "штурмувати" бездоріжжя (а не просто їздити дачним просілком), тоді, можливо, варто поглянути на Wilderness.
На мій погляд, Outback досі тримає марку — завдяки повному приводу, великому салону, гарній безпеці і непоганій прохідності. Так, дехто може поскаржитися на вже "замилений" дизайн, хоча комусь він, навпаки, здається "класичним і впізнаваним". Але в будь-якому випадку, якщо тобі важливий баланс практичності, економії палива і пригодницького духу, Outback 2025 — міцний кандидат на покупку.