
Volvo не кидає свою флагманську бензинову модель — XC90 залишається в лінійці разом із новим повністю електричним EX90. На вибір досі пропонуються легкий гібрид (mild hybrid) та підключний гібрид (plug‑in hybrid). Цьогоріч шведи додали більш «розумний» двигун B5 за циклом Міллера та трохи освіжили дизайн — і це виглядає досить стильно.
Що нового?
- Перейменували топ‑комплектацію Ultimate на Ultra
- Plug‑in гібрид T8 AWD замість «Recharge»
- Новий 2.0 л двигун B5 за циклом Міллера
- Декоративна накладка на порогах
- Великі 20‑дюймові колеса для Core B5 та B6
- Ламіновані бічні склопакети в Plus
- Другий апдейт посередині року (2025.5): новий обвіс, вибір амортизаторів, оновлений салон і більший екран

Наша думка
Конкуренти вже оновилися, але XC90 тримає марку: строгий скандинавський стиль, затишний мінімалізм у салоні та фірмова безпека. Так, мультимедіа іноді підгальмовує, але купа Google‑фішок та голосовий помічник допомагають забути про це. Прикольно, що зимовий чохол із вовни доступний лише у топ‑версії Ultra, але комфорт того вартий.
Технічні характеристики
Двигуни та витрати
- B5 AWD: 247 к. с., 0–100 км/год за ≈7,3 с, витрата ≈10 л/100 км у місті та ≈7,8 л/100 км на трасі
- B6 AWD: 295 к. с., 0–100 км/год за ≈6,8 с, витрата ≈11,8 л/100 км у місті та ≈9,1 л/100 км на трасі
- T8 eAWD PHEV: загалом 455 к. с., 0–100 км/год за ≈5 с, бензин ≈8,7 л/100 км, на електротязі до ≈51 км

Ціни та комплектації
- Найпростіший B5 Core — від ≈55 000 €
- B6 Core — від ≈60 000 € (рекомендуємо для більшої динаміки)
- T8 Ultra PHEV — від ≈75 000 €
Безпека та комфорт
XC90 стабільно отримує найвищі оцінки від IIHS і NHTSA, а «Pilot Assist» з адаптивним круїз‑контролем та утриманням в смузі — приємний бонус у заторах. До того ж після апдейту 2025.5 салон став ще тихішим — додаткова шумоізоляція працює на відмінно. Для тих, хто цінує простір: в третьому ряді з ногами тіснувато, а в перших двох — більш ніж комфортно.

Цікавий факт
Чи знали ви, що двигун за циклом Міллера, встановлений у B5, вперше застосували ще в авіації? Він допомагає зберегти потужність, але знизити витрати — саме те, що потрібно в умовах зростання цін на паливо.