
Виявляється, здоровий глузд переміг ідеологію: абсолютна більшість прихильників британського бренду не готові розлучитися з ревінням бензинового двигуна під капотом. І якби Mini наполегливо продовжував гнути свою лінію, він би просто втратив клієнтів.
Навіщо це знадобилося
Керівники бренду, що входить до сім’ї BMW, визнали, що електрифікація просувається повільніше, ніж сподівалися. Особливо це відчутно в США, де нові високі мита зробили китайську модель Aceman невигідною – її збирали в Китаї, але після запровадження зборів імпорт до США та перерахунку в євро (мита часом перевищували 100 %) проєкт став збитковим. Спроба перенести виробництво в Оксфорд, щоб обійти мита, навпаки, різко б підняла собівартість.
Цифри та факти
- Усього минулого року в Європі продано 372 автомобілі Mini, з них електрокарів – 78 (≈21 %).
- Aceman довжиною 4 м планували постачати до США, але реєстраційні збори («мита до €100/машину») зруйнували ці плани.
- Новий очільник північноамериканського підрозділу Майкл Пейтон обіцяє «інвестиції в нові бензинові моделі».

Думка редактора
Чесно кажучи, такий поворот був очікуваним: якщо просити клієнтів платити більше й при цьому отримувати менше — вони швидко підуть. Електромобілі – це майбутнє, але не всюди і не одразу. Поки інфраструктура не переконає скептиків, здоровий компроміс виглядає розумним рішенням.