Volkswagen переглядає рішення про закриття заводів у Німеччині | Авто новини України

Volkswagen переглядає плани закриття заводів у Німеччині

Volkswagen опинився у складній ситуації: компанія намагається скоротити витрати, щоб зберегти конкурентоспроможність до 2026 року. Серед запропонованих заходів розглядалося закриття заводів у Німеччині, що стало б безпрецедентним кроком для бренду

twitter facebook whatsapp linkedin

Ситуація на заводах: скорочення та можливий продаж

Проте, за даними німецького видання Manager Magazin, плани щодо закриття заводів можуть бути переглянуті або скорочені. Згідно з інформацією Reuters, наглядова рада Volkswagen поступово відходить від ідеї масових закриттів своїх підприємств. Але це не гарантує, що всі заводи залишаться відкритими. З одного боку, на рішення впливають великі акціонери, такі як сім’ї Пієх та Порше, які підтримують закриття, а з іншого боку – профспілки та представники німецького уряду, які зацікавлені у збереженні робочих місць.

Деякі скорочення все ж обговорюються. Наприклад, завод у Дрездені, де працюють 340 співробітників і виробляється VW ID.3, може бути закритий. Це підприємство працює понад 20 років і раніше випускало моделі Phaeton, e-Golf та Bentley Flying Spur. Завод в Оснабрюку, де зайняті 2,300 працівників і виробляються T-Roc Cabriolet, Porsche Cayman та Porsche Boxster, можуть продати. Це підприємство функціонує з 2010 року.

Причини фінансових труднощів

Volkswagen прагне зекономити близько 11 мільярдів доларів до 2026 року. Основні причини фінансового тиску включають низький попит на електромобілі, конкуренцію з Китаєм (дешевші та технологічні китайські автомобілі створюють серйозну конкуренцію в цьому сегменті в Європі), затримки в розробці моделей (наприклад, електрична версія Golf перенесена на 2029 рік).

Популярність автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння також знизилася менше, ніж очікувалося. Це змушує Volkswagen продовжувати інвестувати в традиційні моделі, включаючи гібриди, що збільшує витрати.

Новий модельний ряд як шанс на порятунок

У спробі відновити позиції на ринку Volkswagen планує випустити 11 нових моделей до 2027 року. У США старіння модельного ряду особливо помітне: моделі Taos, Atlas і Jetta вже застаріли, а заміна Tiguan з’явилася лише цього року. Навіть електромобілі, такі як ID.4, втрачають актуальність, оскільки були представлені на ринку ще з 2021 року.

Volkswagen стикається з подвійним викликом: необхідність скорочення витрат поєднується з гострою потребою в нових продуктах, які могли б стимулювати продажі. Залишається сподіватися, що компанії вдасться знайти баланс між оптимізацією витрат і розвитком модельного ряду, зберігаючи робочі місця та підтримуючи свою репутацію.