
Ситуація на заводах: скорочення та можливий продаж
Проте, за даними німецького видання Manager Magazin, плани щодо закриття заводів можуть бути переглянуті або скорочені. Згідно з інформацією Reuters, наглядова рада Volkswagen поступово відходить від ідеї масових закриттів своїх підприємств. Але це не гарантує, що всі заводи залишаться відкритими. З одного боку, на рішення впливають великі акціонери, такі як сім’ї Пієх та Порше, які підтримують закриття, а з іншого боку – профспілки та представники німецького уряду, які зацікавлені у збереженні робочих місць.
Деякі скорочення все ж обговорюються. Наприклад, завод у Дрездені, де працюють 340 співробітників і виробляється VW ID.3, може бути закритий. Це підприємство працює понад 20 років і раніше випускало моделі Phaeton, e-Golf та Bentley Flying Spur. Завод в Оснабрюку, де зайняті 2,300 працівників і виробляються T-Roc Cabriolet, Porsche Cayman та Porsche Boxster, можуть продати. Це підприємство функціонує з 2010 року.
Причини фінансових труднощів
Volkswagen прагне зекономити близько 11 мільярдів доларів до 2026 року. Основні причини фінансового тиску включають низький попит на електромобілі, конкуренцію з Китаєм (дешевші та технологічні китайські автомобілі створюють серйозну конкуренцію в цьому сегменті в Європі), затримки в розробці моделей (наприклад, електрична версія Golf перенесена на 2029 рік).
Популярність автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння також знизилася менше, ніж очікувалося. Це змушує Volkswagen продовжувати інвестувати в традиційні моделі, включаючи гібриди, що збільшує витрати.



Новий модельний ряд як шанс на порятунок
У спробі відновити позиції на ринку Volkswagen планує випустити 11 нових моделей до 2027 року. У США старіння модельного ряду особливо помітне: моделі Taos, Atlas і Jetta вже застаріли, а заміна Tiguan з’явилася лише цього року. Навіть електромобілі, такі як ID.4, втрачають актуальність, оскільки були представлені на ринку ще з 2021 року.
Volkswagen стикається з подвійним викликом: необхідність скорочення витрат поєднується з гострою потребою в нових продуктах, які могли б стимулювати продажі. Залишається сподіватися, що компанії вдасться знайти баланс між оптимізацією витрат і розвитком модельного ряду, зберігаючи робочі місця та підтримуючи свою репутацію.