
Відновлення та модифікації
Реставрація тривала два роки й була виконана французькою компанією Arnage Classic Cars. Кузов автомобіля пофарбований у фірмовий відтінок Rosso Alfa, а капот виготовлений із легкого вуглецевого волокна майстрами Alfaholics. Серед технічних удосконалень — модернізована задня вісь із самоблокуючим диференціалом та вихлопна система з нержавної сталі. Ці зміни зберегли оригінальну естетику й водночас підвищили продуктивність та динаміку автомобіля.



Особливу увагу приділено підвісці: встановлено комплект GTA-R, до складу якого входять регульовані амортизатори, полегшені важелі, рульові тяги та алюмінієва поперечна балка. Завдяки цьому інженери Arnage Classic Cars значно покращили керованість і надали машині спортивного характеру, не втративши шарму класичної моделі.
Потужний двигун та оновлений інтер’єр
Під капотом розміщений 2,0-літровий атмосферний двигун, відновлений німецькою майстернею Hesshaus Engineering. Мотор оснащено двома карбюраторами Weber 45DCOE та новою системою очищення повітря, що дозволяє розвивати 181 к. с. і 215 Н·м крутного моменту. Передача крутного моменту відбувається на задні колеса через п’ятиступеневу механічну коробку передач.
Інтер’єр також суттєво оновлено: встановлено спортивні сидіння з чорною вініловою обшивкою, модернізовано панель приладів та додано декоративні дерев’яні вставки. Кермово Momo Prototipo й нові прилади підкреслюють динамічний характер салону.
Пробіг та можливість експорту
Одометр показує близько 38 000 км, з яких лише 800 км автомобіль проїхав після реставрації двигуна. Для класичної моделі це пристойний пробіг, проте завдяки виконаним роботам ресурс значно збільшився. Наразі автомобіль знаходиться в Амстердамі, проте його можна доставити до США.