
Відновлення та модифікації
Реставрація тривала два роки і була виконана компанією Arnage Classic Cars, що базується у Франції. Кузов автомобіля пофарбований у фірмовий колір Rosso Alfa, а капот виготовлений зі спеціального легкого вуглецевого волокна від Alfaholics. Серед технічних удосконалень — вісь заднього моста, самоблокувальний диференціал та вихлопна система з нержавіючої сталі. Ці елементи не лише зберегли оригінальну естетику автомобіля, а й покращили його продуктивність і динаміку.



Однак найбільші зміни торкнулися підвіски. На автомобіль встановили комплект від GTA-R, який включає регульовані амортизатори, полегшені важелі, рульові тяги та алюмінієву поперечну балку. Ці нововведення від інженерів Arnage Classic Cars покращили керованість і додали спортивного характеру, водночас зберігши шарм та автентичність класичної моделі.
Потужний двигун та оновлений інтер'єр
Серце автомобіля — 2,0-літровий атмосферний двигун, який був відновлений та вдосконалений німецькою майстернею Hesshaus Engineering. Мотор оснащений двома карбюраторами Weber 45DCOE та новою системою очищення повітря. Завдяки цим удосконаленням двигун розвиває 181 к.с. і 215 Н·м крутного моменту, який передається на задні колеса через п’ятиступеневу механічну коробку передач.
Інтер'єр також був значно покращений. У салоні встановили нові спортивні сидіння з чорною вініловою оббивкою, оновили панель приладів та додали дерев'яні декоративні елементи. Водія потішать нові прилади та кермо Momo Prototipo, яке додає автомобілю спортивного характеру.
Пробіг та можливість експорту
Одометр показує пробіг близько 38,000 км, з яких лише 800 км автомобіль проїхав після відновлення двигуна. Для автомобіля тих часів це значний пробіг, але завдяки реставрації його ресурс суттєво збільшено. Наразі автомобіль знаходиться в Амстердамі, але його можна експортувати до США.