
Знакова марка De Tomaso, про яку ми чули лише за концептом P72 на Festival of Speed у Ґудвуді шість років тому, випустила серійну версію. Причому вона не просто відтворює стиль шоу-кара, але й віддає шану першому гоночному P70, створеному в 1965 році.
Спадок і натхнення
Перший P70 виявився «разовим»: фордівський V8 на 482 к.с. лише стартував — і вже зійшов з дистанції. Та класичне купе ввійшло в легенду. Новинка P72 зберігає ту ж «чистоту» ідеї: жодних «режимів для вечірок», лише один базовий, але з ручним налаштуванням підвіски push-rod у трьох позиціях. Кумедно, але сучасний гіперкар іноді виглядає скромніше!
Дизайн, гідний шедевра
Кузов — справжнє «бенкет для очей»: плавні ретро-лінії та акцент на ідеально чисті поверхні. Інтер’єр більше нагадує ювелірну роботу, аніж салон авто: жодної «цифри», тільки аналогові прилади, а важіль КПП — один із найкрасивіших в автоіндустрії (особисто я кращого не бачив).

Цікавий факт
- Шасі створено у колаборації з Ford Performance.
- Під капотом – «фордівський» мотор на 700 к.с. від Roush та 820 Н·м.
- Динамічні характеристики ще не оголошені — і це правильно: головне тут не цифри, а «відчуття керма».
Ціна ексклюзиву
Стартова вартість — близько 1 600 000 € за один із 72 екземплярів. Так, сума вражає, але уявіть — ви тримаєте в руках шматочок моторної історії. А якщо хочеться ще більше унікальності, можна обрати кузов «голий карбон» або класичне фарбування «як у 60-х» та шкіряне оздоблення з каталогу.



Поставки стартують вже цьогоріч із нової фабрики De Tomaso в Affalterbach (так-так, там, де AMG). Особисто я радий, що такі проєкти ще живі — трішки романтики в світі електрокарів ніколи не завадить.