
Leapmotor, «п’ятнадцята» за рахунком марка Stellantis (20 % акцій китайської компанії з 2023 року), мала розгорнути виробництво в польських Тихах. Але місцева влада раптово відмовилася — через політичний тиск з боку китайського уряду. Хоча саме імпортне мито не було критичним (Stellantis розраховував на локальне виробництво), саме рішення Польщі призупинило запуск.
Імпульс у Китаї та плани на новий седан
У рідному Китаї бізнес стрімко зростає: минулого року Leapmotor продав 294 000 машин проти лише 1 000 у 2019 році. На Шанхайському автосалоні марка представила новий седан B01. Він виглядає скромно, але це може зіграти йому на руку — менш вигадливий дизайн часто подобається широкій аудиторії.
Ціни та технічні дані
- Базова вартість — від 100 000 CNY (≈13 000 €), топова — до 150 000 CNY (≈19 500 €).
- Доступні два варіанти потужності: 180 к. с. та 218 к. с.
- Акумулятор 56,2 кВт·год із запасом ходу близько 510 км або 67,1 кВт·год і до 600 км.
- Зарядка з 30 % до 80 % на 800 В займає близько 19 хв.


Що далі?
Продажі B01 стартують у Китаї в червні, а от коли седан дістанеться Європи — велике питання. Європейська програма заморожена, але кінець одним рішенням точно не настав: марка може знайти інші ринки або варіант локалізації.
Невеличкий лайфхак від редактора
Цікаво, що на п’ятиметровий седан C01 попит виявився нижчим: він важчий і дорожчий. B01 же завдяки компактності та демократичній ціні може стати хітом, якщо Stellantis поверне його на європейську сцену.