Авто новини: Stellantis дає Leapmotor другий шанс – automotive24.com.ua

Stellantis дає другий шанс бюджетній марці Leapmotor

Чому виробництво в Польщі зупинилося?

twitter facebook whatsapp linkedin

Leapmotor, «п’ятнадцята» за рахунком марка Stellantis (20 % акцій китайської компанії з 2023 року), мала розгорнути виробництво в польських Тихах. Але місцева влада раптово відмовилася — через політичний тиск з боку китайського уряду. Хоча саме імпортне мито не було критичним (Stellantis розраховував на локальне виробництво), саме рішення Польщі призупинило запуск.

Імпульс у Китаї та плани на новий седан

У рідному Китаї бізнес стрімко зростає: минулого року Leapmotor продав 294 000 машин проти лише 1 000 у 2019 році. На Шанхайському автосалоні марка представила новий седан B01. Він виглядає скромно, але це може зіграти йому на руку — менш вигадливий дизайн часто подобається широкій аудиторії.

Ціни та технічні дані

  • Базова вартість — від 100 000 CNY (≈13 000 €), топова — до 150 000 CNY (≈19 500 €).
  • Доступні два варіанти потужності: 180 к. с. та 218 к. с.
  • Акумулятор 56,2 кВт·год із запасом ходу близько 510 км або 67,1 кВт·год і до 600 км.
  • Зарядка з 30 % до 80 % на 800 В займає близько 19 хв.

Що далі?

Продажі B01 стартують у Китаї в червні, а от коли седан дістанеться Європи — велике питання. Європейська програма заморожена, але кінець одним рішенням точно не настав: марка може знайти інші ринки або варіант локалізації.

Невеличкий лайфхак від редактора

Цікаво, що на п’ятиметровий седан C01 попит виявився нижчим: він важчий і дорожчий. B01 же завдяки компактності та демократичній ціні може стати хітом, якщо Stellantis поверне його на європейську сцену.