
Після багаторічної роботи в Škoda та коротких зупинок у BMW і Rolls-Royce чеський дизайнер Йозеф Кабаň почав писати нову главу в MG. Його дебютна робота для китайського бренду — концепт Cyber X — демонструє, на що здатний досвід, накопичений ним на європейському ринку.
Дизайн і натхнення
Cyber X довжиною 4,3 м дивовижно нагадує Land Rover Defender 90, тільки для вулиць мегаполісу: квадратні форми, агресивні виступи та «висувна» оптика. Кутовий, але при цьому дружній образ — наче позашляховик у костюмі «міського мешканця».
Думка редактора
Чесно кажучи, я в захваті від ретро-ноток у світлодіодах: здається, що фари готуються до стрибка, а кузов виглядає ніби зібраний із кубиків LEGO. Трохи дерзко, трохи по-ґіковськи — і це класно.
Технічні фішки
MG не намагається перевершити всіх наворотами: тут ставка на акумулятори CTB (Cell-To-Body), коли батареї стають частиною каркасу. Це економить вагу і робить машину жорсткішою — корисно для керованості та запасу ходу.
- Довжина: 4,3 м, майже як у Defender 90.
- Тип: електричний кросовер для «міських пригод».
- Конструкція: батареї-каркас підвищують жорсткість і знижують масу.
- Запас ходу: обіцяють цілком конкурентоспроможні цифри.



MG в Європі
Хоч MG — колись британський бренд, сьогодні він живе під крилом китайського SAIC, але залишається дуже «європейським» в дизайні та відчуттях. У 2025 році в ЄС прогнозують понад 300 000 продажів, що ставить MG вище за Mazda і Honda, а на деяких ринках бренд уже випередив SEAT і Jeep.
Може здатися парадоксом, але поєднання європейського стилю Кабані та цінника від €20 000 до €25 000 робить MG популярним вибором для тих, хто хоче отримати електричний кросовер без зайвих компромісів.